Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2008 11:55 - Понякога...!
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 1478 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ПОНЯКОГА.....!

 

  Понякога целият свят сякаш е станал с краката нагоре! Обикновено вежливата ти съседка, при среща те подминава със сърдита физиономия, колегите на работа се заяждат без основателна причина и дори родните ти деца се ръбят и спорят с теб, сякаш си най-големият им враг.По някое време започваш да се питаш, дали пък грешката не е в самия теб.

 Тази сутрин карах към болницата. От месец влача един грип, който накрая се превърна в пневмония. Завих в тясната уличка към входа на болницата и край паркираните вляво коли, се насочих към паркинга. В този момент пред мен изскочи нова зелена Тойота и ми препречи пътя.Аз бях в правото си на пътя, а той просто трябваше да даде леко назад вляво,за да се разминем.Да, ама не! БЪЛГАРИНЪТ с новата кола, най-спокойно си остана на мястото,явно с намерението аз да се върна по цялата уличка назад, за да мине той. В друг случай можех и да отстъпя,защото по принцип ненавиждам глупаците,но зад мен се появи микробус,а зад него и други коли. Всички те засвириха с клаксоните си и какафонията стана невъобразима. Това продължи цели седем минути,от съседните магазинчета наизлязоха хора и стана сеир.Появи се и полицай,който учудващо възпитано накара балканският инатчия с новата кола, да върне назад. Вече принуден, той с явно нежелание дръпна колата и когато се разминавахме, ми се озъби:

-         Ти къде се вреш с тая трошка,бе?

 За уточнение ще поясня,че моята кола е Пежо 205 дизел,с много мека возия,разход извън града 4,7 л. И  градско 5,5 л. Вярно,че е 19 годишна,но съм убеден,че е в перфектно състояние,защото си я поддържам добре.Факта обаче,че е стар модел  бе достатъчен, олигофренът с новата Тойота да си мисли,че той има предимство на пътя. И сега вече не питам, защо има толкова много катастрофи по пътищата, с толкова невинни жертви! Докато  в България над законите са  парите и елементарната бруталност и простащина, не в Европа, а и в САЩ да ни приемат,все тая! Като народ ние сме невъзпитани в по-голямата си част и 18-годишният див капитализъм, който насила ни наложиха, показа най-мерзкият си и гнусен вид. С нокти и зъби, с лакти и ритници, сегашните „първенюта” си проправят път в политиката, бизнеса и дори в най-дребните пречки на живота. За тях е по-важно те да са отгоре  „на всяка цена”,независимо колко ще струва това на тях, или околните. И се питам съвсем наивно, каква в случая е разликата между нас и животните в джунглата! Трудно ми е да си отговоря,затова се утешавам със заключението, че .......ПОНЯКОГА и ние се държим като хора!

                                                                        Красимир  Бачков




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Обезумели от наглост първенюта и необразовани прости хора
09.05.2008 12:20
са НЕ ПОНЯКОГА, а ежедневно на улицата, в магазина, в работата...спасението е де се запази личния мир с много, много молитва и смирение. Но и това е много трудно сред този вулкан, който бълва почасово гадости и простотия ...
Хареса ми постинга много! А финалът е прекрасен!
цитирай
2. lubima - хм. . . кой ли не се е сблъскал със в...
09.05.2008 12:26
хм...кой ли не се е сблъскал със всичката тази простотия!!?Мен заради почти същия случай ме скъсаха на изпит кормуване!!Точно заради един такъв "балкански интатчия"...манталитет...балкански!докато не го променим самите ние няма да се оправи държавата ни!!
цитирай
3. krotalka - Така си избиват комплексите.
09.05.2008 12:40
Нямат, какво друго да покажат - фукат се с новите си скъпи коли. Демонстрирането на материално благополучие се е превърнало в цел на живота им. Жалко, че и хора, които иначе умеят да мислят, се повличат по акъла им!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1431414
Постинги: 937
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031