Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2020 13:51 - УНИКАЛНО !!!
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 829 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

УНИКАЛНО !!!

Вече месеци наред практикувам необичаен за другите държави спорт - "Разправии с касиерки и управители на магазини от веригите "Била", "Лидл" и "Кауфланд" !!! Тези хора са паталогични крадци!!! За половин година съм направил едно или две пазарувания, без да ме излъжат в сметката! Всичко останало е гнусна, клептоманска история! И днес, както винаги бях излъган, разбира се! Онзи ден измамата бе с 4 лева в "Кауфланд", а днес само с лев и двадесет в "Била"! Толкова ми омръзна от редовните им кражби, че могат да ми връчат значка "Най - недоволен клиент"! На входа на магазина друг клиент сподели, че по принцип никога не си поглежда сметката. Казах му да я погледне и познайте! Конякът, който си бе купил на промоция с два лева и нещо отстъпка, му беше таксуван на редовна цена!!! Човекът се облещи и се върна на касата, да се разправя! И познайте, като дойде зам. управителя, какво имаше да ми каже!!! Нямало нужда да правя скандали в магазина и да настройвам клиентите срещу тях! Сякаш аз, а не те крадяха от клиентите си! НАГЛОСТ ! БЕЗУМНА, НЕКОНТРОЛИРАНА И НЕНАКАЗАНА НАГЛОСТ ! В НИКОЯ ДРУГА ДЪРЖАВА НЕ СЕ ТОЛЕРИРАТ КРАДЦИТЕ, ОСВЕН В НАШАТА!
А в малките, частни магазини е същото! И там мамят по същият начин! В най-близкият до дома ми магазин не влизам вече година, по същата причина! Изобщо, България е рай за всякакъв вид крадци, мошеници и тарикати...!

Красимир Бачков




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1444757
Постинги: 938
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930