Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2020 11:18 - СВЕТОВНИТЕ ЗАГОВОРИ ПРОДЪЛЖАВАТ !
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 1974 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

СВЕТОВНИТЕ  ЗАГОВОРИ  ПРОДЪЛЖАВАТ!

         Хората с промити мозъци ще скочат срещу написаното от мен, защото не са свикнали да мислят, нито да анализират! Това не ме притеснява! Аз пиша това, което по един или друг начин съм успял да асимилирам до момента и не манипулирам никого! Аз съм един от многото обикновени хора, подложени на стрес ежечасно, от медиите!

Изводите ми са следните:

-         Изкуствено създаденият и разпространен първо в Китай, а след това и на цялата планета корона - вирус, е оръжие за държане в покорство на основната човешка маса по земята!

-         След два или три месеца, от Европа, САЩ или определени логистични центрове, ще бъде препоръчано, а после и наложено, всички да бъдат ваксинирани срещу корона - вируса!

-         Ако това се случи, всички ваксинирани хора ще бъдат в ръцете на световните злодеи! Те ще разполагат с живота им и ще решават кога да бъдат здрави, кога да боледуват и кога да умрат!

-         Целта на могъщата  общност, създала тази криза, е да унищожи икономиките на редица държави и да ги подчини без война! Да се освободи от възрастните хора, хронично болните и тези със занижен имунитет!  Да остави само тези, които ще могат да работят и да изпълняват всички безумни заповеди на общността!

-         Тази престъпна общност цели да въведе нов световен ред, без правила, морал и елементарна човещина!

Хора! Третират ни като опитни мишки! Не позволявайте да ви промиват мозъците с непрекъснатите си, всяващи страх и паника репортажи по радиото и телевизията! Спазвайте всички хигиенни норми, но не се подавайте на безумните ограничения и забрани на тези, които наричат себе си „управляващи“! В Италия, където има регистрирани най-много смъртни случаи на болни от корона - вирус, всъщност записват ВСИЧКИ починали, от всякакви болести, защото така получават парични средства от Евросъюза, за борба с тази пандемия. Не всичко е такова, каквото ни се представя! Имате мозък в главите си! ИЗПОЛЗВАЙТЕ ГО! По-важно е какво ще последва, след тази пандемия! Тогава ще проумеете, доколко съм бил прав или просто съм си съчинявал възможни теоретични прогнози!

 

Красимир  Бачков




Гласувай:
5


Вълнообразно


1. anonimen65 - nikoi ne me pita
25.03.2020 11:42
no da si kaja na sto protsena e istina,no kakvo shte bade sledvashtoto sigurno nie n emojem da si go predstavim samo dopuskame che shte e neshto mnogo nepriiatno za mravuniaka e stapil varhu nego i gleda izlizashtite iz pod kraka mu de ne zasegnati de zasegnati se usmihva ehidno na kakvo li
цитирай
2. eva666 - № 1...
25.03.2020 12:44
абсолютната истина, бачков..
поздрав от мен..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1431269
Постинги: 937
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031