Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2019 19:14 - Откъде сте - не ми пука и не е важно, от значение е какви сте
Автор: koko51 Категория: История   
Прочетен: 2524 Коментари: 13 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Въпросите, които някои участници в сайта Блог.бг ми задават дори и в страниците ми във ФБ, трябва да призная, че дълбоко не ме интересуват. Сред тях е този "откъде сте", за какви се мислите и като какви се представяте. Има няколко такива етноси със сбъркани имена, взети назаем, променени, неадекватни и т.н., което изобщо не ме интересува. Сред горепосочените са руснаците, вие - българите и прочее, и т.н., и т.н. Пиша настоящия блог - обяснение, за да разсея самозаблудата ви, че това ме засяга, касае и интересува изобщо. Група съветски писатели и интелектуалци на времето си измислиха един герой - Козма Прудков, който имаше стотици крилати фрази, някои от които дълбоко дисидентски, та между изцепките му беше: - Слушай човеко, искаш да летиш ли?- Ами литни!!! Някой спира ли те?! Изобщо не ме боли оя, че сте били извънземни, лемурийци, атланти, шумери, урарти, кимери, траки... Общуващи с планетата Вумпим или Милмак, където съплянетяните на Алф пият сок от котка... Това са си ваши приватни извратености, които могат да ме засегнат единствено и само , когато опрат до моята нация, до гърците и до евреите! Участникът в блог.бг с ник shtaparov напълно сериозно твърди, че Децебал е българско име и аз мисля, че гоизвежда от популярния български глагол, който иначе на диалекта на елинпелинско е "онождам". Какво повече да обсъждаме??? Не си губете времето, защото просто няма да ви отговоря, каквито и велики "открития" да ми описвате и обяснявате, че сте направили. Между другото копеленцето Спароток ме излъга, че бил умрял, което е доста мръснишки номер!!! Явно толкова го беше срам от разобличенията ми, както и от тези критики на хора като Рустам и пр. Аз досега не знаех за такъв китайски номер в научните дискусии - да се направиш на умрял!!! Срамна и жалка работа! Не се излагай така - стотици прости хора стоят на стража на мира, както казваше другарят Леонид Брежнев, тоест - стотици хиляди прости българи вЕрват в тебе и очакват да ги осветиш с знанията и идеите си!!!


Тагове:   23,


Гласувай:
4



1. radostinalassa - Ти да не си все пак...
22.01.2019 21:37
коко 38? Той има такъв капацитет, като твоя.
цитирай
2. codetroina - абсолютно ....поздрави,коко!
22.01.2019 22:20
не ми пука и не е важно, от значение е какви сте
цитирай
3. radostinalassa - Пуснах ти постинг за това, как се...
22.01.2019 22:42
лекува оплешивяване.
Арабите и евреите имат общ предшественик от преди 4000 години някъде в Африка. А ние сме тук доказано от 8000 години. Къде ще се мериш с нас.Араби , евреи, семити са едно и също нещо. С 13 енергонови канала най - много. Ще ни дишате праха , но в Африка.
цитирай
4. barin - Здравей, koko51. Тук в блога ста...
23.01.2019 07:28
Здравей, koko51. Тук в блога станаха много противоречията, спречкванията и караниците между русофили и русофоби. През последните месеци исзглежда това е на първо място. Затова има много теории и започнаха да се объркват хората.
Поздрави!
цитирай
5. iliyanv - Прав си - това е изнесен офис на "4-ти километър"
23.01.2019 08:52
с особена клиентела. Българи-атланти, българи лемурийци, волжки булгарчета на килограм с произход от Шекер маала и Факултето, 5 модела кавказки булгхари - чъдар блкъар, купи блкар, дучи булхаръ, олхонтор булгхар, булгхар; 2 модела степни българи - утигурски и кутригурски и един модел карашик - уногондурски.
Ето докъде води системното недофинансиране на Националната здравно-осигурителна каса.
цитирай
6. radostinalassa - iliyanv
23.01.2019 14:53
Забелязала съм, че си добре запознат с психиатрията. Като ти видят физиономията още, няма вече да те пуснат от там. Но както отбеляза , те нямат пари.
Системното нечетене на истинската история води до невежество и простотия.
цитирай
7. codetroina - :-)))) то, тук е Изолатора на Психото..
23.01.2019 15:01


Ето докъде води системното недофинансиране на Националната здравно-осигурителна каса.
цитирай
8. koko51 - Специално - за iliyanv
23.01.2019 15:39
Дефектът не е само на ЗДК, напълно спря профилактиката. Мометата и дамите забравиха, че ежегодно некой требе да им опипа гърдите поне по веднъж! Незадоволени, недоизклатени... Аз лично намерих, мисля, къде точно са се били скрили въпросните прабългари северно от Кавказ, но няма да дам сведенията, защото ми се повръща от тия кривокраки недорасли татарчета, чийто почти единствен принос е, че са дали етническото си название на народа, който се е сформирал под р. Дунав на Балканите. Този народ е предимно от славяни, а третата компонента няма как да са траки, изчезнали векове преди това. Третият компонент, уважаеми кретени такива, сме ние - арменците, гърците и евреите!!! На radostinavguza - освен славянски филологии на времето ни накараха да получим и втора специалност - е, моята е психология. обаче това беше тъпа болшевишка изгъзица, та се наложи да се самообразовам допълнително, за да съм в час. имам още десетина специалности, ако те интересува, обаче вече съм доста дърт за свалки! Стига си се вторачвала във физиономиите на хората - уверявам те, че не етикета и формата са важни, а съдържанието!
цитирай
9. koko51 - Към barin
23.01.2019 15:48
Това пък изобщо не ме засяга и никога няма да участвам в подобна диспозиция. За руснаците съм писал доста в моята лична страница. Много още ще патят и ще плачат, че Миша Петното отказа милиардите, които Рейгън му даваше. Идиота му с идиот нещастен, поне да бяхме разбрали нещо от този крах на соцлагера, а не бе - той щял да ходи до Марс, е отиде!!! Аз ще им платя еднопосочния билет на още няколко такива "благодетели".
цитирай
10. marknatan - Армандо твърдиш, че си намерил, ...
24.01.2019 01:23
Армандо твърдиш, че си намерил, " къде точно са се били скрили въпросните прабългари северно от Кавказ,"
,
Принцип ми е да не посягам на арменските сведения. Те са за БАН ята. До едно създадени, в частта им отнсяща се за т.нар. българи, в манастира издигнат в подарения от Ватикана на арменците за тази цел, фабрикуване на исторически сведения остров във венецианската лагуна.

Били дефинирал първо използваният от теб термин "прабългари", за да н е стане рабтата , както с " арменските" печати на Самуил, една жена на пазара, каза, ама това бе арменския пазар.

все пак ист. анарх. се бори за чиста и неопетнена история, зради товa трябва да бъдеш изобличен в лъжа без сарказъм и условност, както преди, че си доказал " поне условно по два признака" . Пишеш, цитирам :

"Тук само ще приведа съпътстващия въпронсния артефакт английски текст -
Sermon Armenes imperial spatarokandidatos and tourmarches of Strobilos
BZS.1951.31.5.1917"

Издателят на BZS.1951.31.5.1917 Dumbarton Oaks не чете " Sermon", както твърдиш, а

". " Lord, help your servant ....mon Armenes."( b.a.),

Ще приведа съпътстващия английски текст с разчитането на печата и превод на английски"


"Kύριε βοήθει τῷ σῷ δούλῳ ....μονῷ βασιλικῷ σπαθαροκανδιδάτῳ καὶ τουρμαρχῃ τοῦ Στροβίλου τῷ Ἀρμένη.

Lord, help your servant ....mon Armenes, imperial spatharokandidatos and tourmarches of Strobilos. "
цитирай
11. iliyanv - Коко е добро момче. Сега ще обещае,
24.01.2019 11:20
че няма повече да прави така (да открива скрити прабългари) по кавказките чукари.
цитирай
12. koko51 - Няма защо аз да го дефинирам
24.01.2019 12:07
Понятието прабългари е въведено като кабинетен термин обозначаващ племето, което общо взето консолидира под р. Дунав славяни и местни в една народност, оформена сравнително отчетливо към X-XI в. Така го преподавахме и преподаваме и досега, а изгъзиците с кановете да си ги пишат, четат, преподават и учат дебилите. Пряка приемствена връзка или пък абсурдна идентичност между това племе и сегашната ви българска нация просто е нонсенс!!! Зная, че все някой ще ме хване за уя при четенето на BZS.1951.31.5.1917, но изобщо не ми пука - аз не съм сфрагистик, нумизмат или епиграф. Самият обект не ме интересува. направих доста точна реконструкция на името на "брат" му, откроявайки още няколко представители на арменската нахарарска династия във византийските висши кръгове. Паралелно - като страничен резултат отново се открои категоричната манипулация на българисти и други, които дори не искат да съобщят на обществото, че няма такива имена като Елемаг, Кракра, Тиридин, Сурсувул, Никулица, Матеица, Владимир, Владислав, Дражан, Персиан-Пресиам-Фружин... Че няма как византийски титулувани особи като стратилатът Сермон, кандидатът Турдачис, асекретът Сурсувул, катепана на Струмишко Фаресман Апокап, статегът на Бари - Лангобардия - Италия Йоан Куркуас (Каракрас) да са биле бугри!!! А вижте улици, булевардиу вериги магазини и съвременници с тези имена..., сред които и Расате и Косара и какви ли не други извръщения!!!
цитирай
13. koko51 - Относно Българиите на Пешко Троянското цигане
24.01.2019 12:17
Българиите на проф. д-р, чл.кор. д-р Хонорис Кауза Петър Голийски и другите зиезиещи зеещи лайномети, откривани в Кавказ, са пълен скоротум!!! Аз чисто и просто прерових стари карти на региона наз Средния Кавказ и открих обиталище на "оногури" - нищо обособено. Нито е било държава, нито може да се запазило повече от поливин век, защото те не са нсители на кой знае каква култура... Явно там са усвоили някои чисто кавказки говорни норми, които различавам в надписите им на пръбълски с гръцки букви! Те са общи за авари и хазари!!! Боцманът изоткри, че ние - арменците са променили транскрипцията на етническите им названия и макар, че го критикувах, сега виждам, че все пак има нещо такова - специолно епентетичното "в-" е възможно да е наша добавка!!! оттук и вънъндури и Вунд, макар че това "У" си остава необяснимо и невероятно. Самата област Вананд обаче няма нищо общо с пръбългарите - наследник е на римската станция Варанд и е част от веригата пеласгийски топоними!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koko51
Категория: История
Прочетен: 22823
Постинги: 7
Коментари: 51
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031