Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2012 10:04 - Комунизмът отдавна е тук
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 1597 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

КОМУНИЗМЪТ  ОТДАВНА  Е  ТУК

 

И как става тоя фокус, та повечето хора наоколо да карат скъпи коли, а аз стара кочина, те да живеят в големи апартаменти, а аз в гарсониера, да се хранят в ресторанти, а аз си готвя у дома и едва връзвам двата края?! Всички ли крадат, бе дяволите да ги вземат?! Всички ли са комунисти или мутри? Аз ли съм най-големият дръвник в тази държава? Оглеждам се и виждам, че има още двама - трима като мен, без да броим клошара, до казана в края на улицата. Личим си отдалеч, по дрехите купени от „Секън хенд". Значи не съм съвсем сам. Имало и други глупчовци. Понеже познавам единият от тях, се приближавам и го питам:

- Бай Петре, откъде хората заработват тия пари, бе? Гледай на съседа „Волвото"! Струва поне колкото моята гарсониера!

- Крадат, тяхната мамица! Тоя пор е шофьор на бетоновоз. Знаеш ли колко си изкарва допълнително, като закара тук-там по малко готов бетон? Не „Волво" ами самолет ще си купи утре!

- Че той не работи ли за частници? Така се крадеше едно време, като бе социализъм.

- Кви частници, бе комшу? Ми те са още по-големи крадци, босовете му! Те са откраднали и така станали бизнесмени. Това, че ги крадат по малко собствените им работници, за тях е нещо нормално. Нали и те семейства хранят. Има за всички! Виж ако не крадат работниците, тогава работата е подозрителна!

- Защо? - недоумявам аз.

- Защото тогава замирисва наистина на капитализъм! А това е лоша миризма за наште богаташи. Те са свикнали да им мирише на комунизъм! Другото ги побърква.

- Чакай, бе бай Петре! Какъв комунизъм, кви пет лева? Сега сме 2012 -та година, бе!

- Хасъл, де! Те нали тъй си го бяха проектирали техният комунизъм! Като натрупат едно-друго през социализЪма, после да я извъртят тъй, че да станат и законни богаташи. Какъв по-голям комунизъм от туй?

- И какво излиза? Че комунизмът вече е дошъл?

- За тях отдавна е дошъл, съседе! Лошото е, че ние сме още във феодализма.

- А кога ще се оправим ние?

- Когато цъфнат налъмите, момче! Нали им трябват будали на тия непрокопсаници, дето затриха цяла държава. Кой ще им слугува, кажи?

- Че аз ли? - почесвам се където не ме сърби.

- А какво правиш? Колко ти е заплатата комшу? Малко по-голяма от моята пенсия. Ти на това твоето, работа ли му викаш?

- А какво да правя тогава? В чужбина ли да ходя да работя? Вече не съм на 30 !

- Стани и ти член на БСП, бе момче! Само, че няма да те вземат. Той комунизмът не е за всички! Трябва талант, за да си комуняга.

- Какъв талант?

- Ми трябва да можеш да крадеш дори от там, където няма нищо за крадене. Трябва да лъжеш повече от Хасан - циганина и да обещаваш повече, отколкото можеш да си представиш. Трябва да си нахален като глист в дебел гъз и да не ти пука от нищо. А бе тънка работа е тая, комунистическата! Не е за всеки.

      Замислен се отдалечих от моят съсед. Как исках да прокопсам? Аз дори един прост член на „ГЕРБ" не станах, какво да говорим за партиите с традиции в лъгането, краденето и зомбирането на балами, като мен и бай Петър.

 

                                                                                                           Красимир  Бачков

.




Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. voxpop - Не винаги успявам да Ви чета,
20.03.2012 10:54
но Вие сте един от много малкото автори тук, които истински харесвам и ценя!
Поздравления!
цитирай
2. ivanik - Комунизъм, капитализъм ...
20.03.2012 11:18
Комунизъм, капитализъм, социализъм, демокрация ... са различни понятия за едно и също нещо! Мнозинството винаги е ограбвано от малцинството. При социализма се крадеше от държавата, а сега ме краде включително и държавата.
цитирай
3. jitanosten - но Вие сте един от много малкото а...
20.03.2012 11:20
voxpop написа:
но Вие сте един от много малкото автори тук, които истински харесвам и ценя!
Поздравления!

Благодаря за добрата оценка!
Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430877
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031