Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2013 11:23 - Писмо до Президента
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 1203 Коментари: 1 Гласове:
4



ПИСМО  ДО  ПРЕЗИДЕНТА

 

 

 

    Знам, че от гледна точка на етикета трябва да се обърна с обръщението „Уважаеми г-н Президент”, но как да го сторя, като не те уважавам, бе г-н Плевнелиев! Колкото пъти те видя по телевизията, толкова пъти ми напомняш за Катето Евро, на което открай време имам сексуален мерак. Аз може да съм обикновен български пенсионер, със смешно ниска пенсия, в сравнение с останалите европейски пенсионери, но либидото ми е толкова голямо, колкото пъти са по-големи пенсиите им от моята. Като се замисля смятам, че много от пенсионерите на запад биха си сменили доходите с моето либидо, но за тяхно съжаление няма как. А причината за високата ми сексуална активност на тази възраст е проста. Колкото пъти пусна телевизора, все дават политици и турски сериали по него, и аз машинално, почти автоматично започвам да ги попържам. След тях пускат криминалната хроника и псувните ми ескалират в действия. От цялата ситуация се възползва моята бабка, която от всекидневния секс младее толкова, че в момента / тя е на 68 г./ удивително напомня на Лайза Минели в „Кабаре”.

         Следващата причина са „хранителните деликатеси”, напомнящи сирене, кренвиршите и наденицата, напомнящи месо и раковите картофи, напомнящи смолянски картофи. В тези продукти има толкова ГМО, животински хормони и всякакви други боклуци, че макар да не мога да се нахраня, се въртя на набора си по цяла нощ, също като новобранец в казармата, неизлизал в отпуск от месец.

         Голямото ми разочарование г-н Президент бе, когато след атентата в Бургас срещу евреите, вие сложихте еврейската тарелка върху главата си! Питам аз, ЗАЩО не сложихте и чалма, заради българското мюсулманче – шофьорче, загинало мърцина покрай останалите? Как за едните може уважение, а за другите – не?!

         Как да изрека „уважаеми”, като станахте президент САМО поради факта, че бат Бойко реши това да сте вие, а не примерно магарето на Боньо от горната махала?! Та вие като марионетка вършите всичко, което ви заповяда „дон Боко”, говорите това, което той ви заръча и заради това дори собствената ви жена не ви уважава!

         И тъй като вече забравих причината, заради която започнах да пиша това писмо, си местя набора у левия крачол и пускам телевизора. Какво беше казала оная френска кралица едно време? – „Като няма хляб, да правят секс!”, нали? От грижи за народа и държавата, един гол   ..й сал ни остана, г- президент! И внимавайте, като минавате край Шишковата градинка, че да не ви объркам с Катето Евро!

 

             С голям мерак: Ганьо от задунайска Варна!

 

 

Р.Р. Ааааа, сетих се за какво реших да пиша писмото! Ами трябва да ви благодаря, г-н Президент! Отдавна ми опадаха зъбите и понеже не мога да си позволя лукса да си сложа керамични или изкуствено чейне, от миналия месец започнаха да ми никнат нови зъби. Това било следствие многото секс. Забелязвам и факта, че започна да ми никне нова коса и брада. Както са тръгнали нещата и набора ми ще порасне още! Та ви уведомявам, като дойдат изборите, да се готвите за него! До лятото ще го обГЕРБвам, ще го оБАНДАроля и ще ви го пусна в урната да се радвате!




Гласувай:
5



1. dedenze - Не ми никнат зъби, но и моята сексуална активност расте с годините!
03.02.2013 13:59
Ние си ги псуваме и желаем но на тях не им пука ето едно по-старо описание:
http://dedenze.blog.bg/politika/2011/08/18/shto-e-gionsurat.804034
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1447417
Постинги: 938
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930