Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2016 17:04 - Расист по принуда
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 1168 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

РАСИСТ  ПО  ПРИНУДА

      

         Като миролюбив гражданин на Република България, съм склонен да уважавам правата на всеки човек, роден на тази земя, независимо от цвета на кожата и етноса му. Това е на теория. На практика обаче се оказва, че циганите в България имат повече права и по-малко задължения от мен! Джихадистите,/ пардон, МИГРАНТИТЕ / също са привилегировани, в сравнение с мен и останалите етнически българи. Те могат да не работят, а само да получават облаги, като храна, облекло, здравеопазване, отопление, електричество, вода, образование, никакво данъчно облагане и безплатна адвокатска защита от БХК или друга паразитна и антидържавна организация. Нашите права са да работим и издържаме тези  човекоподобни прислойки. Такаааааа ……!

         Питам се какво, освен да се множат като хлебарки, да смучат блага от държавата и да рушат законите могат тези същества?И защо да съм длъжен аз и който, и да било от сънародниците ми, да ги издържаме, за сметка на оскотелите от бедност наши родители, децата и внуците ни?

Същата е картината в целия еврогейски съюз! За какво, по дяволите сме длъжни да го правим?! Да не сме им длъжни нещо? Нито сме ги колонизирали, нито сме крали природните или други ресурси, нито сме ги покръствали или нещо от сорта! Погледнато обективно, на върха на човешката йерархия е белият човек! Той е носител на култура, цивилизация, технически, научни, медицински и др. достижения. Ако от останалите черни, жълти, червени и не знам какви още човешки същества, се е получило нещо полезно за цялата човешка раса, процентно то е толкова малко, колкото да потвърди правилото и нищо повече! Консумирайки интелектуалните продукти на белите хора, тяхната находчивост, предприемчивост и чисто материални придобивки, останалите се явяват само и единствено като консуматори. Това автоматично ги прави ненужни и дори излишни, при нас! Те не уважават нашите правила и закони, религията ни, културата и дори правото ни на живот! Неграмотните човекоподобни създания ни наричат неверници, само защото не се кланяме на кръвожадния им Аллах, уважаваме жените си и успяваме, да поставим на мястото им „мислюманите”, по един или друг начин. Искат да ни колят, да променят религиозните ни убеждения или по-скоро, да ни превърнат в животни като самите тях! И някой по върховете на Евросъюза и България, одобрява това?!

         Ако да желаеш мир, да защитаваш религиозните, културните и общочовешки си ценности означава, че си расист, то аз съм такъв! Ако не приемаш рекет от човекоподобни паразити, стъпкали в праха всякаква почтеност и достойнство, незачитащи човешкия живот и права, то аз съм расист! Не желая човешката цивилизация да се връща назад, затова вместо толераст, съм расист! Не съм съгласен, пришълци да унищожават рода и родината ми! Откровено призовавам, антиевропейското управление в лицето на Брюксел, да се смята за нелегитимно! Не желая никакви мигранти, със или без повод! Преди двадесет и пет години, Европа, Америка и останалият богат свят, се гавриха с желанието ни, да имигрираме при тях, за да поживеем поне малко човешки. Не ни допуснаха, независимо нашите умения, образованието и желанието, да се интегрираме сред тях! Сега поканиха джихадистите, без разум или някакво рационално основание. Не злорадствам, но всъщност, европейците получиха това, което заслужават! А отстрани американците потриват доволно ръце и се радват, че за пореден път отклониха вниманието на света, от собствените си проблеми и престъпления. Няма да е за дълго, надявам се! И финансовите, и политическите, и военните, и мигрантските кризи, са провокирани по-малко или повече от тях! Скоро ефекта на бумеранга ще завърти проблемите и към тях, а тогава едва ли ще им е до сеир. Просто нещата се случват. Днес тук, утре – другаде, докато се изтребим окончателно. За да може отново, на земята да се раждат човеци, а не само хора!

 

                                                                        Красимир  Бачков




Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1447525
Постинги: 938
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930