Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2016 19:30 - НЕ ДЪЖДОВЕТЕ, А ПРОСТАЩИНАТА Е ЗАЛЯЛА БЪЛГАРИЯ!
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 896 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

НЕ ДЪЖДОВЕТЕ, А ПРОСТАЩИНАТА Е ЗАЛЯЛА БЪЛГАРИЯ!

Преди два часа излизам от второстепенна улица, за да се пристроя към светофара. Натиснал съм аварийни светлини, но колата ми изгасна. Преди това огледах улицата и в двете посоки, но коли нямаше. Застанах на средата на улицата с изгасналата кола и докато я запаля, от единия край се зададе с бясна скорост "Пежо" - 206. В това време успях да запаля колата и щом видях, че Пежото изобщо не намаля, се дръпнах, като на косъм не се ударихме. На светофара, който е точно на 20 метра по-надолу Пежото спря и аз се заинтересувах, кой е наглият шофьор, който едва не направи катастрофа.Оказа се руса, около двадесет годишна кифла, която нагло обясни, че тя имала право, щото била на главна улица. Запитах, ако не бях запалил моята кола и не се бях дръпнал своевременно, щеше ли да се блъсне в мен, а тя арогантно повтори, че тя имала право. Явно не бе чела правилник и вероятно просто си бе купила книжката, защото не бе и чувала, че когато на пътя има МПС с включени аварийни светлини, е длъжна да намали и спре, защото или се осъществява маневра, или има ПТП. Просто нямах повече нормални думи, затова просто и теглих една солена благословия! А после се чудим, защо всеки ден стават катастрофи и даваме повече жертви, от войната в Сирия!
Това е, драги съграждани! Оказва се, че НЕГРАМОТНОСТТА и простащината върлуват като чума в държавата и дори да сменим лъжливите и крадливи политици, пак няма да се оправим!

                                                                                                  Красимир Бачков




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1450411
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930