Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2017 15:07 - Най-тъпата нация на света - БЪЛГАРСКАТА !!!
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 1527 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Във Варна и по принцип в големите градове, паркирането е голям проблем. Прибирам се у дома и на паркинга пред магазина виждам напряко паркирана кола. Заела е място точно за три автомобила. Аз намерих къде да спра, но след мен идва съседката и за нея място няма. -"Не се сърди! - казвам на съседката - Но се хващам на бас, че неправилно паркираната кола я кара жена и сигурно пазарува в момента в магазина!". - "Да почакаме, да видим!" - кратко отвръща ядосаната ми съседка и след десетина минути се появява с торба продукти млада КИФЛА, която най-спокойно си разтоварва багажа, без бързане и каквото и да било притеснение. Съседката ми я пита, кой я е учил да паркира и знае ли изобщо какво е паркиране, на което КИФЛАТА отвръща арогантно: - " Я се застреляй, ма мухло! Както искам, така ще паркирам!". После превърта гуми и изчезва в неизвестна посока.
Изводът, който съм принуден да направя е, че селяни в България почти не останаха, а селяндурите са главно в града! Поклон пред трудолюбивите селяни и ритник на арогантните селяндури, без значение къде са раждани или къде живеят! Простащината ескалира във всякакви форми и нищо чудно, че по пътищата ни загиват повече хора, отколкото в арабските държави, където се води война! Докато всички ние не се обявим против ескалиращата простащина, арогантност и незачитане на закони, правила и морални норми, ще бъдем НАЙ-ПРОСТАТА НАЦИЯ ПОД СЛЪНЦЕТО и ще изчезнем, точно както са изчезнали някога динозаврите ...! Жалко, но е .... факт!



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. monbon245 - Кратък постинг,
29.06.2017 17:19
но много точно казано! Няма нищо лошо в това да си селянин. Хватката е - да не си селяндур!
цитирай
2. krumbelosvet - Минусът е против ЗАГЛАВИЕТО.
30.06.2017 08:42
У нас почти всички граждани имат селски произход, най-много да е занаятчийски, щото 500 години това ни е било достъпно. Най-голяма презрение към селяните съм видял у една циганка-проститутка, въдворена на работа н завод по време на социализма... Да не помислите нешо, роден съм в София, майка ми е със селски произход, а баща ми е второ поколение квалифициран работник.
Свестните хора са много повече от "кифлите" и "мутрите" и е цяло чудо, че е така. Шото правоохранителната и възпитателната система паднаха първа жертва на Господарите, организирали цветните революции.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1449374
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930