Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2017 14:55 - РАЗЛИЧИЯТА
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 478 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Различията

 

-         Не може една жена, която съм чукал повече от сто пъти, да ми говори на Вие и да се прави, че не ме познава! – пенеше се даскалът по математика Шолев, докато сочеше към лаптопа си. На екрана се виждаше симпатично, младо момиче, застанало пред керемидено – червено „Бентли“. Мъжете наоколо се ухилиха мераклийски, а един от тях запита:

-         Шолев, ти сигурен ли си, че това е същото момиче?

-         Късал съм я на изпит по математика точно четири пъти! – беснееше даскалът. – Знам и всичките бенки навсякъде! Сама идваше в дома ми, сама ме възсядаше и сама свършваше всичко! А когато и станеше скучно, се мятахме на колата и ходехме на Шкорпиловци, да правим секс под открито небе! Винаги купуваше шампанско „Мускат“ и никога по-малко от две бутилки! Пиехме и се любехме като змейове, а сега ...!

-         Сега не те познава, Шолев! – присмя се друг негов приятел. – Щом е станала депутатка, значи добре си я изучил!

-         Каква депутатка може да бъде тая куха лейка? – дивеше се даскалът и въздишаше печално. – Тя може да забърка такива каши в държавата, че никой да не може да се оправи после!

-         Те точно затова са я избрали за депутатка, друже! – успокои го друг негов приятел. – Там интелигентни хора не им трябват! Ако само слушат и изпълняват , каквото им кажат, значи е подходяща!

-         Но, представи си, колега! Тя не може да направи разлика между едно квадратно уравнение и обикновена функция, а ще създава закони?!

-         Те и законите ще са като нея, Шолев! Ще обслужват определени хора в държавата, а тя просто ще прибере едни пари и толкова! Такива са 90 % от всичките ни депутати!

-         Ей, ще се пръсна от яд! – не мирясваше даскалът – Да бях я скъсал от чукане или изобщо да не бях я докосвал! Така може би щеше да е по-малко вредна! На мен ще ми говори тя на Вие?! Представяте ли си…?!

 

                                                                                Красимир  Бачков




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430821
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031