Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2015 17:46 - РАЗГОВОР
Автор: jitanosten Категория: Забавление   
Прочетен: 1748 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Р А З Г О В О Р

 

-         Цоне, кво й туй фтичи, дету й кацналу на покрива на църквата ма?

-         Кво кайш?

-         Ух и ти квато си глуха, има да ти обяснявам цял ден, докато ме разбереш!

-         Ши гласувам, Пенке! Как няма да гласувам!

-         Аз за фтичито та питам, ма! Мяза на пъстрия папагал на попа.

-         А-а-а, не! Аз за Пацо – шопа няма да гласувам! Ши си дам гласъ за палав Герги!

-         Ми, да! Как няма да гласуваш за палав Герги, като още от мома бягаш подир него! Ти си даде китката, да я скъса палав Герги, кво остава за гласа ти!

-         Пенке, виж на църквата кво фтичи й кацнало! Да не е фръкнало горе японското петле на палав Герги?

-         А-а-а, доди ли на мойта сега? Аз откога ти разправям за фтичиту! Ама не е петлето на палав Герги, а папагала на попа.

-         Ми, щом ши гласуваш за Пацо – шопа, значи не си вече от наште!

-         Я-я-я! Фтичиту фръкна!

-         Мръкна, я! Приказваме си тука с тебе, а манжата ми в къщи сигур загуря! Хайде Чау, дету вика унуката!

-         Чау, сестро! Пак ши си говорим някой път!

 

                                                                        Красимир  Бачков




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1450563
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930