Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2017 12:05 - С ГЕРБ НА ПЕТЕЛ
Автор: jitanosten Категория: Забавление   
Прочетен: 462 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

С  ГЕРБ  НА  ПЕТЕЛ

 

-         Питаш, ако трябва да си избера животно за герб, като рицарите, какво бих избрал? Без да се замисля дори, ще избера птица! Ще избера на рицарското ми знаме, да бъде извезан петел!

-         А защо не орел или сокол например? Те са по-силни и опасни птици!

-         Те са самотници, а петела е семейна птица! Той закриля всички кокошки и пилета! Не се бои от орела или сокола и би загинал в бой с тях, докато си спасява семейството!

-         Прие като нещо естествено, да си рицар? Това, защото даряваш средства на бедните деца, ли ти дава самочувствието, да се приемеш в този образ?

-         Изобщо не ми пука, как ще приемеш думите ми! Не се опитвам да се харесам на никого! Не съм депутат или артист. От дългият ми житейски път съм стигнал до заключението, че съм по-скоро добър, отколкото лош човек. А нали приемаме, че рицарите са хора на доброто …?

-         Така е! Обаче, петелът е символ и на многоженство! Това също е нещо типично за теб …!

-         Защо? Женил съм се само веднъж!

-         Но имаш седем деца, от пет жени?

-         Децата са едно, а женитбите – друго! Имам само един, вече разтрогнат брак, а останалите жени в живота ми са спирки по пътя за небето…!

-         Имаш предвид към Рая, ли?

-         Нямам предвид буквално Рая, но на всяка спирка намирах по един малък рай, наистина! Благодарение на тези жени живях пълноценен живот, обичах и бях обичан, а това е най – желаното от всеки, дори да не си го признава! Само чрез тях успях да се отделя от земята и да летя – преносно и буквално!

-         Буквално?

-         Да, разбира се! Когато правиш любов с любов, ти летиш скъпа! Буквално си в небето! При теб не е ли така?

-         Сега не интервюираме мен, а теб! Доколкото те познавам, би преспал с всяка хубава жена? Вярно ли е?

-         Не знам! Може и да си права! Петела по принцип не отказва, на кокошките.

-         Това те превръща освен в рицар и в Дон Жуан!

-         Не е вярно! Мога да бъда само с жена, към която изпитвам тръпка или някаква топлинка! Случвало се е, да се отдръпвам от красиви, но студени жени.

-         Виж, това не го знаех! От спомените ми, като състуденти нямам такъв пример.

-         Ето, ти например!

-         Моляяя ..?!

 

    Журналистката изтърва микрофона. От телевизията веднага пуснаха реклами. Интервюто с бизнесменът – рицар бе завършило с фиаско, но за пръв път от три години бяха постигнали такъв висок рейтинг, при това не от катастрофа, убийство или някое природно бедствие. Явно времето на рицарите се завръщаше!

 

                                                                                Красимир  Бачков




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1427621
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031