Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2017 19:01 - СЪСЕДИ
Автор: jitanosten Категория: Забавление   
Прочетен: 919 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

СЪСЕДИ

 

-         Тошкоооо! Тошкооо! Ей, добитък, излез да те питам нещо!

-         Ще стана и ще ти начупя празната кофа! Кажи, кво искаш!

-         Да ти се намира още от крушовата ракийка? Само да си наквася устата искам!

-         Как да ми се намира, като имам съсед като тебе! Нали още миналата седмица я опукахме до капка, бунако?

-         Абе, може и друго да изкараш! Ти си стара къща и все имаш по нещо, за джабурене!

-         Върви на селската чешма да се джабуриш! Там, с овцете ти е мястото!

-         Тошко, не ме карай да ида при Гогича и на ушенце да му пошепна, кой му оноди червената коза пролетта!

-         Чума да те оноди, серсемино! На, фащай това шише с бира и да те няма, че ще хвана някой кърпел..!

-         Е, знаех си аз, че си скътал нещо за мене! Ще я пивна за твое здраве, ахмако!

-         Пивнала ти чавка мозъка! Марш от тук, алкохолик нещастен!

-         Хайде, жив и здрав да си, че пак да ми даваш по нещо за фиркане!

-         И ти да пукнеш, маскара пияна, заляна ….!

 

                                                                              Красимир  Бачков




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1450156
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930