Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2018 00:40 - шоутайм 1 - БОКС +
Автор: germantiger Категория: Забавление   
Прочетен: 8492 Коментари: 25 Гласове:
16

Последна промяна: 21.06.2018 01:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ВНИМАНИЕ КЪМ ВИДЕАТА В КРАЯ - заради тях въобще е този постинг
1 - БУКВАЛНО БОЙ... 2 и 3 - ВЪРХОВЕ В БОКСА... 4 - ЛЪЖА И ИСТИНА
В клип 4 няколко ФАЛШИВИ БОЙНИ МАСТЪРИ "ЯДАТ" ЗАСЛУЖЕН БОЙ

За съжаление след промяна в блог.бг, не мога да вграждам клипове в самия пост
Ако в действие беше старата система и матрица в блога, то бих направил постинга с поне 20 видеа
Шоутайм в бъдеще - "старци", които разбиват младежи на лостове, стъклен мост и ужас върху него

В шоутайм 1 - 3 избрани клипа с бокс и 1 клип С ФАЛШИВИ БОЙНИ ИЗКУСТВА
Последния клип "под линия" - КОМИЧНО, МАЛОУМНО И ЛЪЖА
В поста съм завършил с UFC/MMA файтъри


image


Преди всички и първо МАЙК ТАЙСЪН

ТАЙСЪН - зодия РАК скромно като мен :D, АЛЕКСАНДЪР ВЕЛИКИ, ЮЛИЙ ЦЕЗАР, ВАСИЛ ЛЕВСКИ, ИВАН ВАЗОВ и дребни комерс икони като Памела Андерсън, Силвестър Сталоун или противни президенти като Първанов и Буш-младши;


image

image


ИДИОТИТЕ И ЛЪЖИТЕ - погледнете последното видео под постинга

image


"Дамски" идиотизъм и балет

image


Пълни глупости надписа - тази е за чук..., с тази коса никакви изкуства и бой, с тези устни само .укане

image


Още един текст под двамата в колажа, и то текст глупост

image


ТОВА Е ИСТИНАТА - Големия брат Шамрок (Кен, по-малкия Франк също беше изключителен) - в зората на UFC беше този. Този както и други от онвоа време като Витор Белфорт, "Танк" Абът бяха началото заедно с братята Грейси

image


Баз Руттен - друг велик от първите години на UFC/MMA - холандец, забележителен и извън ринга с няколко филма за стрийт файт/уличен бой, както и чудесни прояви при които пребива в холандия няколко черни мутри наркодилъри итн

image


Марк "чука" Коулмън - тук с дъщерите си след един бой преди доста години

image


ПЪРВИЯ КЛИП ПОД ПОСТИНГА Е ДОН ФРАЙ също култов в зората на UFC, преди да има ММА

ВТОРИЯ И ТРЕТИЯ КЛИП са класика в бокса, към тези велики боксери бих добавил задължително "Златното момче" Оскар де ла Оя и Мигел Котто - макар в средни категории, разбира се тежките за мен са с предимство

ЧЕТВЪРТИЯ КЛИП е сравнение на лъжата и истината в бойните изкуства












Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
21.06.2018 01:11
Има и бойно изкуство включващо ТАНТРА в което без да докосваш опонента "пада"

разбира се, това не е никакво бойно изкуство а боклук и измама

само лаици превъзнасят подобни глупости

спорта е тренинг, хранене и възтасновяване в смисъл на добавки и допинг - стероиди (анаболни и андрогенни)

спорта е контузии, труд и разбира се в някои талант и усещане за момент, дистанция или друго

спорта е най-МАЛКО идеали, идеологии и подобни буллшити или БУЛШИТО, не бушидо
цитирай
2. germantiger - +
21.06.2018 01:18
Не аз, втори или трети казват тези истини в предходния ми коментар, а "майката природа" или науката

защото НЯМА БЛОК НА 50 САНТА РЪКА В КРОСС/КРОШЕ ЗА ЧАСТИ ОТ СЕКУНДАТА

няма как да се направи "карате"-блок на ръката като мускул и бързина на тайсън в добрите му години

този блок ще бъде отнесен заедно с главата на блокиращия, той и не може да осъществи блок за части от секундата какъвто е удара в бокса примерно

граплингите техники, джудото, джиу-джитсуту, самбото, борбата - това е върха на земя

в стойка са боксинга и кик-бокса

всичко друго е боклук-театър

......

разбира се това е в спорта, извън него са

оръжие, специализиран ръкопашен бой и "убиване"

слава Богу живеем на що-годе нормален континент и не се гърмин по улиците (поне не често) ако не гледаме пътната обстановка и произшествия
цитирай
3. germantiger - КУЛМИНАЦИЯТА ЗАПОЧВА след
21.06.2018 01:52
Първия клип СЛЕД 00.44

Втория клип СЛЕД 00.40
първо тайсън, после мача на голота също е забележителен

Третия клип СЛЕД 01.00
Бог да го прости Артуро Гати

Четвъртия клип СЛЕД 02.30 глупостите на великия мастър
и СЛЕД 03.00 ИСТИНАТА същия "мастър" бит и то нежно бит, някакси съхрани го другия
цитирай
4. germantiger - финално
21.06.2018 02:05
В YT има забележителни видеа

- смъртите след боксови мачове на различни боксери на ринга или в кома дни след това

- женските боеве в бокса, някои емблематични, ЖЕНСКИТЕ БОЕВЕ В ММА СА УНИКАЛНИ

- най-доброто, трибют на Майк Тайсън например

разбира се ММА боевете заслужават маса постинги, но тук едва ли е мястото

цитирай
5. nbrakalova - За съжаление не съм надарена с аф...
21.06.2018 11:05
За съжаление не съм надарена с афинитет и дарба на поносимост към подобна дейност/професия. Не бих могла да ги квалифицирам и като спорт, може би по-скоро като вид бизнес. Това, че хиляди, а може би милиони, не само ги квалифицират като спорт, но и ги намират за забавно или спортно състезание, е тяхно право и способност. Тези т.нар. спортове ми изглеждат като вид съвременно гладиаторство, но – понеже се самоопределяме като хуманисти, – вече не е задължително единият от състезателите непременно да умре.
Иначе, всяка компетентност и професионализъм заслужават адмирация, както в случая – постинга.
цитирай
6. ard - "Хляб и зрелища"
21.06.2018 13:02
"Хляб и зрелища" - това ми хрумна в първия момент, като видях снимките.
Впечатляващо- зрелища според вкуса и културните особености :)
От видеата - гледах само началото, по 1 минута.

Снимката с дъщерите на Коулмън- колко трябва да си малоумен,за да заведеш собствените си деца на собственият си боксов бач?
Децата са ужасени, стресирани, гледайки това подуто лице, този спомен ще им остане за цял живот.
цитирай
7. germantiger - към надежда - благодаря ти за коментара :
21.06.2018 13:38
Разбира се, че бокса е спорт, и ако човек е подготвен да се "изкаже" по него ще знае, че подобни спортове е имало в древността, а бокса като предтеча на модерния е много популярен и наистина спорт във Франция и Англия.

Да, днешния му вид е комерсиален, гладиаторски и къпещ се в пари.

Не се ли къпят в пари бол секти или съвсем официални църкви?

Спорт ли е лова и ловуването или хуманно забавление?

Трябва ли да ядем месо или не?

Вероятно трябва да си избираме по-смирени спортове и кротки тенисисти, джокей?

Всеки му според вкуса, разбира се и ти това не оптричаш.

Преди да съдим за нещо е добре да знаем как се е зародило като спорт, да знаем как това което ние обичаме също се къпе в пари и гавра, та след това смело да сочим другото.

Иначе ще стане като руската салата, която мислим че е руска, но е френска. То и с балета така...
цитирай
8. germantiger - благодаря и на теб ард за коментара
21.06.2018 13:44
Вероятно трябва да си по-малоумен от кочо честименски да си "заведеш" детето на възстание и да си го заколиш в църква?!

Сещам се, че векове наред бащите са вземали синовете си на лов и убийство, а често първия убит опонент те са умъртвявали в юношеска възраст. Разбира се, времената са били други, но това явно е заложено в човешката природа и тук в спорта е някак в смекчен вид да го нарека.

Та мисълта ми е - епохи наред хората са водили децата си на кръв и убийство в бой от дори крехка възраст, просто факт.

Аз също мисля, че може да е травма за децата да гледат баща си в такава ситуация и не приемам решението на Марк Коулмън, обаче не зьнаем как са пораснали дъщерите му и далки нещ са станали от това повече плюс отколкото някакъв минус.
цитирай
9. germantiger - +
21.06.2018 13:55
Явно не сте погледнали последния клип, не е и задължително, разбира се :)

Питма се дали българските медали в щангите са ербаплък на хора с напикаващи се пикочни мехури/простете за лексиката, но тя е истината?

Чудя се дали бг медалите в женския пехливанлък/борба са естетика - впрочем гледам женска борба и наистина МНОГО уважавам това без ирония.

Разбира се, художествената гимнастика е красива понякога и ок, но целия спорт не може да е художествени гимнастици от мъжки пол.

Не говорите за това, знам - аз просто продължавам темата вземайки повод...
цитирай
10. germantiger - финално :)
21.06.2018 14:02
ard написа:


Впечатляващо- зрелища според вкуса и културните особености :)



Не наричай културни особености един лигав мъж гледащ голф или тенис

Хормоните са природа и факт, ако някой прелива като мъж от женски може и да го обърне на бадминтон

И НЕ БЪРЗАЙ ДА БЪРКАШ, че някои тенисисти изглеждат добре мъжки - те са спортисти с върхови спортни постижения

ти и не ги бъркаш нещата, не ти вменявам ;)

много "модерни" мъже се заглеждат в тенис

много здрави мъже в бокс, нещо хормонално се усеща също
цитирай
11. ard - Вероятно трябва да си по-малоумен ...
21.06.2018 14:17
germantiger написа:
Вероятно трябва да си по-малоумен от кочо честименски да си "заведеш" детето на възстание и да си го заколиш в църква?!


Съпоставяш неща, които са несъпоставими, и много добре го знаеш.
Кочо не е имал избор, всички са щели да умрат, дали в собствената си къща, или в църквата, дали един час по-рано или по-късно, те не са имали избор.

Докато Марк Коулман е имал избор дали да заведе дъщерите си на боксовия си мач или не. Емоциите на лицата на децата от снимката си личат и не могат да се скрият.

Няма да коментирам това, че в други епохи и времена са водили децата си на лов, война и т.н.- да, правили са го, да- убивали са в юношеска възраст, да- така е трябвало да бъде, такава е била епохата.
цитирай
12. germantiger - ...
21.06.2018 14:33
Напротив - кочо е имал избор и се е проявил много по-престъпноп и малоумно като баща.

Възможности много - бягство, спасение на близките му, предварително да си постеле или да не участва.

Всички ли в Перущица, Батак са загинали - не.

Коулмън си е завел дъщерите на свой мач, което и аз не приемам

Кочо си е заклал семейството, което приемам като символ, но като мъж и баща е малоумник
цитирай
13. germantiger - +
21.06.2018 14:35
Кочо и стадото или стадния инстинкт при всички

Всички в църквата - неслучайно, абсолютно закономерно

Без много мислене, верски, фанатично и невежо - толкова е бил хоризонта тогава

Не е първия и не е поселдния в историята, който убива своите

Тази линия на разсъждение хрумвала ли ти е

и до колко си я "проследила" ?
цитирай
14. yoan2015 - Има един "мач" между ...
21.06.2018 20:42
Има един "мач" между Кинг Конг Ортиз, кубинец, срещу един американски шампион - Wilder, виж го, ще ти хареса.
цитирай
15. ard - germantiger 12,13
21.06.2018 23:31
Силни, тежки думи...

Когато става въпрос за съзнателен избор.

Човек, който не е от Перущица, отива заедно със семейството си в Перущица, за да участва във въстанието. Преди това запалва дюкана си в Пловдив с цел да предизвика пожар и суматоха, като част от плана на въстанието. Той е участвал( активно) в местния революционен комитет в Пловдив.

Да съгласна съм, че се е проявил престъпно малоумен като баща и съпруг.
Можел ли е да прати жена си и детето си при свои близки - вероятно.
Можел ли е да не пали дюкяна си в Пловдив и да остави чираците да работят и жена му и детето да имат препитание - да можел е.
Защо не го е направил не зная.

Но това показва отново, че неподготвени хора не могат да правят революция.
Възможно е да е бил много добър обущар, може би добър, но не и предвидлив баща и съпруг.

В случая с Кочо е въпрос на избор, а вероятно и на еуфория, която е замъглила рационалният избор. Но определено са знаели къде и за какво отиват и че вероятно ще умрат.
цитирай
16. ard - germantiger
21.06.2018 23:40
И това, че изместваш темата на постинга- от професионален бокс към Априлско въстание...

Какво общо има между едното и другото?
цитирай
17. veilet - Момчета/ Господа, както ви е по- удобно,
22.06.2018 07:55
хайде да оставим Кочо на страна и да погледнем към спорта в днешно време. Ще си позволя да изместя центъра на темата като запазвам общия и параметър. Темата остава– Спорт, сменям само актьорите в него. Мен например изключително ме дразни факта, който представя ръста на развитието на определена държава в даден спорт, чийто спортсмени не са нейни "типични" жители. Внасяйки яснота, давам за пример "Цар Футбол"- актуален пример за днес и сега. По кои показатели се развива спорта футбол за една Германия, чийто национален отбор по футбол включва 98 процента чужденци, с немски паспорти или такива със смесено родословно потекло.... Уважавах и респектирах навремето немския футболен национален отбор, от срая на 70- те и началото на 80-те. Всичкото Немец, от началото до края!!! Бекенбауер, Ручениге, и т.н. С две думи- спорта в днешно време е само Пари и задкулисви Интереси, за съжаление. Няма вложено Сърце и искренни емоции!!! Поздрави сърдечни от земи далечни!!!:)))
цитирай
18. germantiger - към ард
22.06.2018 10:07
Съгласен съм с твоя коментар 15, радвам се, че си ме разбрала вероятно напълно.

Благодаря и за допълнението, което за кочо не знаех, но е много любопитно!

......

За теб това е изместване на темата, за мен крайна точка - какво имам предвид

- не с теб конкретно, а как с много хора би протекъл спора ми

щяхме първо да говорим за спортове, щяхме да дадем примери с много спортове, псоел щях да покажа как човека, кото критикува бокса не критикува спортове вмкиоит бг имат постижения, които могат да изглеждат също толкова идиотски, щяхме да си двамев примери, контрапримери и щяхме да влизаме все по-дълбоко, все по-широко и по-рязко вероятно като силни примери

в крайна сметка за да покажа на такъв човек, че КРИТИКУВА НЕЩО КЪМ КОЕТО Е "ИНДИФЕРЕНТЕН", НО ЕДВА ЛИ БИ КРИТИКУВАЛ НЕЩО КЪМ КОЕТО Е С ОТНОШЕНИЕ ПОРАДИ БГ УСПЕХИ - щях да покажа на човека, че не е равен в критерия си

кой е последния крайния пример за такива хора, коее крайната точка поради която всичко до нея за мен е излишно и губене на време в спор с този човек

крайната точка е да удариш човека на най-силното ИЛИ болезненото ИЛИ крещящото - обикновено това за "вас" е блгарското

не искам да губя време в излишни "еквилибритики" на спорове и нека стигбнем до същността, а тя е

КРИТИКУВАШ НЕЩО "СТРАНИЧНО" ЗА ТЕБ

НЕ БИ КРИТИКУВАЛА ТАКА НЕЩО "ПО-БЛИЗО" ДО ТЕБ

това ти думам

...

а да го критикуваш или споредляш впечатленията си от него имаш право, аз дори се съгласих с някои твои разсъждения за бокса или за свободните боеве на коулмън

но ти показах да не летиш така в неща които явно не разбираш, по-полека, по-внимателно

и за това ти предложих пример с кочо, зщото е силен, провокиращ, вероятно скандализиращ (не за теб, ти си ми ясна, че ще кажеш, че з атеб е нямало нито миг нещо скандализиращо, друго ще кажеш че доляваш в кочовия пример)

сега разбра колко излишно е било всичко за мен като спор

...

повтарям от мен

ПО-ПОЛЕКА С НЕЩА ОТ КОИТО НЕ ОТБИРАШ/НЕ ОТБИРАТЕ

и да те изпреваря - нп да не коментираш примен
цитирай
19. germantiger - към ард +
22.06.2018 10:12
би ли казала същото за григор - не

обаче казваш за бокса - в това грешиш

за мен григор е под бокса

за теб григор или бай гор може да е над всяакъв бокс

разбираш ли от бокс ти - йок не

комерсиален ли е гришо - да

обаче там не чувам за културни особености

няма и да чуя ако не ти заостря вниманието, аз и не ща

това не ми е тема

ПО-ПОЛЕКА В ОЦЕНКИТЕ НА НЕЩА, КОИТО НЕ РАЗБИРАШ

не се обиждай - това трябва да го знаеш от години в жиота и ти го знаеш, не аз да ти го казвам сега, НАЛИ ? ;)

прав ли съм - несъмнено да

излипен ли е спора - за мен да

...

та какво за Кочо, щото темата беше ползвотворна

и то ползотворна поради мой 'сигнал" към теб - да
цитирай
20. germantiger - финално
22.06.2018 10:20
За това контакта с "живи" хора извън моите интереси ми е дразнещ (НЕ С ТЕБ, с теб ми е повече от приятно)

в темите които представляват з амен някакъв интерес спора е излиен, защото той е проигран всички ходове до финала, излишен е

в бокса нямам претенция, там имам познания и опит НЕ на високо ниво, но повече от хората в блога мисля си

...

ето Надежда - споменала е комерса

обаче не отнесла този комерс към нейните "неща"

защото много вярващи и тези над тях правят пари, комерс от нейните "неща"

убеден съм, че за нейните "неща" тя няма да се окаже така радикално както за бокса

...

сега за мен

за мен руснаците са клали в оначя война

обаче я ме питай за германците - клали са също

в оначи война руснаците не са били "добрите"

обаче я ме питай за германците - ще ти кажа и че те не са добри и добри няма

ЕТО ТОВА Е РАЗЛИКАТА

......

СПОРТА Е ДОПИНГ, ПАРИ, МРЪСНА ИГРА, НО И МНОГО МЪЖЕСТВО, ТРУД, КОНТУЗИИ

СПОРТА ТАКЪВ МРЪСЕН, С ПАРИ, С ДОПИНГ ПАК Е ВЕЛИК

само непознаващ спорта може да влага и да изисква от него романтика, чистота, "святост"

днешния спорт не е такъв

познавай спорта, ако го непознаваш - по-полека

извини ме, че се ОЛЯХ
цитирай
21. germantiger - към вайлет
22.06.2018 10:24
ДА И НЕ

със смисъла на коментара ти съм съгласен и мисля като теб, отношението ми към кайзера и сие е подобно като твоето

...

за глупостите

писала си, че 98% били мигранти - това е "алегораия" или "метафора" от умна жена като теб??

ОТ 23 ДУШИ НА МОНДИАЛА

МИГРАНТИТЕ СА

- БОАТЕНГ МАЙКА ГЕРМАНКА, БАЩА МАНГАЛ

- КЕДИРА МАЙКА ГЕРМАНКА, БАЩА ТУНИЗИЕЦ

- ГОМЕС МАЙКА ГЕРМАНКА, БАЩА ИСПАНЕЦ

- РЮДИГЕР - МАНГАЛ

- ЙОЗИЛ - ТУРЧИН

- ЙОНАС ХЕКТОР ВЕРОЯТНО СМЕСЕН

- ГЮНДОГАН - ТУРЧИН

ОТ 23 ДУШИ ИМАМЕ

3 НЕГЕРМАНЦИ

4 СМЕСЕНИ

16 ГЕРМАНЦИ

къде са тия 98% мигранти ?!
цитирай
22. veilet - Оха.....
22.06.2018 19:30
Нека да допълним списъка по факти, които говорят сами по себе си. Ще наблегна на НЕМСКИТЕ футболисти, които носят и типично немски имена! Например- Niklas Süle, Mario Gomec, Marc-Andre ter Stegen, Leon Goretzka. Оставям на тебе да преизчислиш наново процентното съотношение на НЕМЦИТЕ в националния футболен отбор.

П.П. Това, че са родени на територията на Германия не ги прави немци. Априорно, родителите им не желаят прекъсване с истинската им натура, така щото биха им дали немски имена, а не такива, които са автентични на първата им националност! То, по тази логика и моя внук примерно след време може да се назове немец..... да, ама не! Остава си българин или най- много дете от смесен брак. Да не пресилваме нещата и да останем реалисти!!!
цитирай
23. germantiger - И ето тук вче се сблъсквам с какво ...
22.06.2018 20:58
И ето тук вче се сблъсквам с какво :D

НИКЛАС ЗЮЛЕ И В ДВЕТЕ ИМЕНА Е ГЕРМАНЕЦ, тук идея нямам какво не схващаш - никлас или миклас или клаус, или маттиас са имен ползвани от германци векове наред

зюле е фамилия завършваща типично германски на е, на шюрле, на гьотце, на вернигероде ако е град, на какво ли не

леон горетцка е особен случай - проверявал съм за него, но не открих дали има нещо полско, силезийско или еврейско - явно еврейско няма, зщаото щеше да е упоменато веднага, предполагам няма и полско, освен полското му да е поколения назад

а про по един емблематичен австриец отто скорцени от войната НЯМА ГРАМ ИТАЛИСНАКО, но скорценни е от названието на езерото отклъдето е рода на баща му в померания баш германец като родословие, майка му австрийка

та леон горетцка, който се надявам да играе утре и ми е любимец от новата вълна е много вероятно да е германец или поколения назад да има някаквъ малък примес полско или друго

марк-андре тер стеген през годините се твърдеше, че е холандец или люксембуржец, а това ще рече германец, обаче през годините се установи, че това са грешки на интернет симпоатяги и той си е германец, но дори да е холандец ще рече почти германец, а ако е германоговорящ люксембуржец ето това значи германец също

И ТАКА

към споменатите от мен

3 НЕГЕРМАНЦИ НЕ ПРИБАВЯМЕ НИКОЙ

КЪМ 4 СМЕСЕНИ ПОЛОВИН ГЕРМАНЦИ НИКОЙ

ЕВЕНТУАЛНО СЕ ЧУДИМ ДАЛИ ДА ПРИБАВИМ 1 ГОРЕТЦКА

ТА КАК ПРИ 16 ИЛИ 15 ГЕРМАНЦИ В ОТБОРА КОИТО СА НАД 2/3

МИГРАНТИТЕ СПОРЕД ТЕБ СА 98%

???

сега ще видя за тер стеген

та това е разликата между моето познание и другото когато говориш наизуст ;)

Marc-André ter Stegen (* 30. April 1992 in Mönchengladbach

потвърди се - както писах стеген е германец - не е нито холандец, нито люксмебуржец
цитирай
24. nbrakalova - Към 7 germantiger
25.06.2018 02:31
germantiger написа:
Разбира се, че бокса е спорт, и ако човек е подготвен да се "изкаже" по него ще знае, че подобни спортове е имало в древността, а бокса като предтеча на модерния е много популярен и наистина спорт във Франция и Англия.

Да, днешния му вид е комерсиален, гладиаторски и къпещ се в пари.

Не се ли къпят в пари бол секти или съвсем официални църкви?

Спорт ли е лова и ловуването или хуманно забавление?

Трябва ли да ядем месо или не?

Вероятно трябва да си избираме по-смирени спортове и кротки тенисисти, джокей?

Всеки му според вкуса, разбира се и ти това не оптричаш.

Преди да съдим за нещо е добре да знаем как се е зародило като спорт, да знаем как това което ние обичаме също се къпе в пари и гавра, та след това смело да сочим другото.

Иначе ще стане като руската салата, която мислим че е руска, но е френска. То и с балета така...


Изглежда съм била неразбрана... Може би защото, за пореден път, не съм прецизирала мисълта си, използвайки думата „бизнес“. Не е оправдание, но бързах…

Не съм имала и няма да имам никакви претенции да се изказвам професионално както в исторически, така и в практически аспект, защото нямам афинитет към подобен тип спортове, независимо колко вдъхновяващи могат да бъдат за мнозина или колко са древни. Не съм имала предвид нито днешната комерсиалност, нито желанието за слава (в най-добрия смисъл на думата) при древните състезания. Не съм имала предвид и никакви морални аспекти, още по-малко пък да анонсирам към смирение или осъдителен тон. Споделих искрено единствено съжаление, че нямам дарбата да понеса и (оттам) да възприема подобен вид спортове. Съвсем несъзнателно изпъкна съпоставката между това, че ако в езическата древност задължително единият от гладиаторите е трябвало да бъде убит, то днес в хуманистичната ни претенциозност, това не е задължително в свободните спортове „без правила“.

За мен видовете спорт ще си останат средство да се изявят възможностите и красотата на човешкото тяло с мотивиращия ги дух. Не мога да вместя в тях нанасянето на болка и обезобразяването. Колкото за гладиаторството, възприемам го не за спорт, а за зрелище... Разбира се, това е лично мнение, лично чувство, лични възможности, неангажиращи никого с нищо!

П.П. Позволявам си, по повод "преди да осъдим", да напомня финалното си изречение: "Иначе, всяка компетентност и професионализъм заслужават адмирация, както в случая – постинга."

цитирай
25. germantiger - +
25.06.2018 08:52
Приемам коментара ти, макар с право да се съмнявам съзирайки някои насоки на твоето мислене в коментари - ако греша, ме извини.

Напълно съм съгласен с този ти последен коментар и в това нямаме никакъв спор.

Един дребен детайл - задължително единия гладиатор трябвало да умре?! - къде ги четете тези неща, да ме прощаваш за множественото число?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4620104
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031