Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2008 16:17 - Бизнес по КАТаджийски
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
0



БИЗНЕС  ПО  КАТАДЖИЙСКИ

 

 

  Чудя се докъде ще стигне наглоста на полицаите от КАТ и колко още ще търпим своеволията им! Преди три месеца ми смениха лекарствата за високо кръвно налягане. През първите два-три дни явно не можех да се адаптирам към тях,а и ми се събраха доста лични проблеми тъй,че се чувствах  физически доста зле.Някъде по обяд  тръгнах с личната си кола да свърша определена работа,но по пътя усетих,че краката ми изтръпват и не чувствам педалите.Точно бях в тунела на бившите хали „Шипка” във Варна. Излязох от тунела и се огледах къде да спра,за да не причиня катастрофа.По улица „Шипка” по посока към Дирекция на МВР забелязох в ляво свободно място,а недалеч и стоящ на тротоара пътен полицай.Помислих,че ако се наложи ще се обърна към него за да се обади на Бърза помощ,или просто да ми помогне.Паркирах и зачаках да ми поотмине.Полицаят се приближи и намусено ми поиска документите.Дадох му ги,а той заяви,че съм спрял на забранено място и започна да ми съставя акт.Обясних му ситуацията,но той въобще не обърна внимание какво му говоря.Поогледа се,почака  изглежда да му дам рушвет  и като видя,че нямам такова намерение, ми взе синият талон и ми написа акта. После равнодушно си тръгна. След известно време като ми  мина,си тръгнах и аз.Както предполагам се досещате ходих два пъти до КАТ,за да видя решението за глоба,но два пъти бях връщан с мотива,че решение още няма.И двата пъти трябваше да чакам на опашка пред гишето не по-малко от два часа.Вчера ми връчиха наказателното постановление,в което ми бе определена глоба от 20 лв.Платих без да обжалвам, за да не ме разкарват повече и реших,че макар в целият си опит като шофьор до момента, да нямам нито един съставен акт освен последният и спазвам правилника ,да се държа толкова неадекватно,както повечето управляващи МПС на пътя.Този своеобразен бунт „по български” е не просто липса на възпитание или непознаване на правилника за движение по пътищата, а вид протест срещу измислените глоби и закони,благодарение на които трафикът по пътищата от ден на ден става все по-натоварен,а възможностите за рекет от полицаи към шофьори все по-нагъл и безобразен.Полицията в държавата се издържа с парите на данъкоплатците,но много от служителите явно са забравили това и гледат на работата си като на доходен бизнес.Според тях ,те са на пътя не за да помагат и да предотвратяват евентуални произшествия,а да се крият и дебнат с цел лично обогатяване.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1444788
Постинги: 938
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930