Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2019 11:39 - НАУЧИХА МЕ ДА МРАЗЯ !
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 284 Коментари: 0 Гласове:
3



НАУЧИХА  МЕ  ДА  МРАЗЯ !

         Половината ми живот мина през социализма, а последните тридесет години в „демокрация“. Ако сложа на везната двете половини, не съм сигурен къде ще се наклони тя. Защото и преди 10. 11. 1989 година ни лъгаха и крадоха комунисти, и след тази дата продължиха, но в по-крупни размери! Опитвал съм се да правя анализи на всичко, което се случваше до сега и единственото, което изпитвам, е срам! Признавам, че се срамувам от това, че съм сторил твърде малко, за да попреча на предателите, крадците и убийците на българския народ! Вярно, ходих на стачки, писах за промяна и дори на два пъти се бих с опозиционни елементи. Резултат от това нямаше, защото аз, както хиляди обикновени българи бяхме вкарани в един предварително режисиран сценарии, обречен на неуспех! Българите и държавата ни бяхме ограбени и поругани, както никой поробител преди това не бе успял да го стори! За тридесет години политиците, които за мен са обикновени престъпници, съумяха да направят почти всички безразлични, към всичко ненормално в държавата. Те се гавриха и продължават да го правят толкова явно и безнаказано, все едно сме в древногръцка трагедия или съвременен хорър! Единствено омраза успяха да генерират тия жалки отрепки политиците, в общо взето мирната ми природа! И се замислям, че действително умните българи бягат от територията България, защото държава тук отдавна няма! Правят го, не защото са предатели, а защото са прозрели безсмислието, да агонизират тук!

         Сега се моля на Бог, защото друго не ми е останало, да съберат и другите българи толкова омраза, колкото съм събрал аз! Да я изкараме тая ненавист един ден и да потърсим истинска справедливост! Такава, каквато нито в корумпираните съд и прокуратура не бихме получили, нито от която и да било държавна или общинска институция! За тридесет години „демокрация“ разбрах, че с „нежни“ революции нищо не се постига! Трябва си здрава сопа и народ, който е избухнал от омраза към естествените си врагове – собствените си политици! Не приказки, а бой е нужен! Як, здравословен лобут на всички мутри, олигарси и политици, придружен с връщане на заграбеното от народа! Няма кого и за кога да чакаме, ако искаме да оцелеем като нация! Защото вече и малоумните разбират, че ни затриват като нация и държава!

 

                                                                          Красимир  Бачков




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1450066
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930