Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2021 10:50 - Аз съм ЗА любовта и свободата
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 2332 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

АЗ  СЪМ  ЗА ЛЮБОВТА  И  СВОБОДАТА

Вече махнах за сбогом на плитките води на младостта и навлязох в дълбините на сенчестите вирове, в реката на моя живот. Не се чувствам стар или помъдрял, а само очукан от ръбовете на времето. И днес обичам да върша същите неща, които правех като хлапак или на средна възраст. Все още мога да ходя за риба и на палатка, все още обичам да си пийвам и хапвам, а жените както по-рано ме привличат. Страшно се кефя от хубава музика и при възможност танцувам, независимо дали знам стъпките! Не съм спрял да мечтая, защото мечтите не са приоритет на младостта, а на жаждата за живот у човека! Подозирам, че така се чувстват повечето мъже и жени на моята възраст! Сигурен съм, че това е постоянното състояние на всеки духовно или физически млад човек! И понеже най-естественото състояние на един здрав човек е, да обича и да бъде свободен, за да пътува и прави нещата, които дават смисъл на дните му, заявявам:

-        Не приемам някой да ми скрива усмивката с маска, уж по здравословни причини!

-        Няма да спра да прегръщам хората, които обичам, защото любовта побеждава всякакви вируси!

-        Няма да седя затворен у дома, като птичка в кафез! Ще пътувам, ще се разхождам и спортувам, защото така усещам,че живея!

-        Няма да гледам, нито ще вярвам на новините по телевизията, радиото или останалите медии! Не понасям да ме лъжат!

-        Няма да изпълнявам малоумни заповеди на продажни политици, лекари или полицаи!

-        Няма да оставя страхът, злото и мрака да ме лишат от смисъл за живот! Ще се боря с тях, докато ме има на този свят!

-        Аз съм  ЗА любовта и свободата!

 

Красимир  Бачков




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1431195
Постинги: 937
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031