Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2021 16:00 - ЗАЯВЯВАМ ПУБЛИЧНО !
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 1099 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЗАЯВЯВАМ   ПУБЛИЧНО !

    Обикновен български учител съм! От самото обявяване на пландемията не вярвам на зверските журналистически манипулации, спрямо кромида! Убеден съм, че тунингования грип не е по-опасен от десетки други болести, нито от стреса, създаден върху невинните хора в различните държави! Всичко, случващо се от година насам е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ  СПРЯМО  ЧОВЕЧЕСТВОТО ! Срещу нас се води война от шепа самозабравили се от пари и власт социопати, чиято крайна цел е редуциране на населението на земята! Подкрепят ги и им слугуват продажните правителства, и корумпираните лекари и полицаи!

   Не приемам никакви „компетентни“ мнения на измислени лекари от НОЩ, нито техните заповеди за ограничения и забрани! Няма да разреша да ми правят тестове, нито да ми поставят „ваксини“, както на мен, така и на близките ми! Ако предприемат радикални мерки срещу правата и свободите ми, ще се почувствам свободен за защитаване на живота и сигурността си по ВСЯКАКЪВ  начин! Вирусите не са край нас, ТЕ  СА  В „УПРАВЛЕНИЕТО“  НА  ДЪРЖАВАТА  НИ! За да си върнем свободата и нормалния живот, трябва да спрем да изпълняваме заповедите на ненормални, овластени  психари! Ние сме много и само веднъж да тръгнем срещу сатанистите, те ще изчезнат вдън земя! Животът ни е само един и не си струва да го губим от страх, заради нещо несъществуващо!

 ХОРА,  ОБЕДИНЯВАЙТЕ  СЕ  СРЕЩУ  ГЕНОЦИДА  ВЪРХУ   НАС ! НУЖНА  Е  ПРОМЯНА,  НО  КЪМ ДОБРО ! ТЕЗИ,  КОИТО НИ  МАНИПУЛИРАТ  И  ЛЪЖАТ  ВСЕКИДНЕВНО,  СА  НАШИ  ВРАГОВЕ ! ДА  СЕ  СПРАВИМ  С  ВРАГОВЕТЕ  СИ  ИМА  САМО  ЕДИН  НАЧИН……!

   Красимир  Бачков 




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Това и правим!
11.02.2021 16:24
Разобличение, НАУЧНО ОПРОВЕРЖЕНИЕ на простотите за "Кромида", майтап и бойкот относно "мерките". За щастие, всеки който ме познава (в България-няколко стотици, тук в Германия десетки хиляди души) вярва НА МЕН, а не на купищата медийни лъжи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1445020
Постинги: 938
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930