Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2021 13:25 - НЕВЪЗМОЖЕН НЕУДАЧНИК
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2021 13:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПИСНА МИ ОТ ИЗБОРИ, ПОЛИТИЦИ, ПАНДЕМИИ И ФАЛШИВИ НОВИНИ ПО ТЕЛЕВИЗОРА! НИЕ СЪВСЕМ ЩЕ ЗАБРАВИМ, ЧЕ СМЕ ЖИВИ, БЕ ХОРА! Я СЕ УСМИХНЕТЕ ! ВИНАГИ ИМА ЗА КАКВО, А АКО НЕ СЕЩАТЕ, ТО СЕ ЗАСМЕЙТЕ НА ПАТИЛАТА НА ЕДИН, ПО-ГОЛЯМ ОТ ВАС НЕУДАЧНИК!

НЕВЪЗМОЖЕН НЕУДАЧНИК

Докато се бръснех днес сутринта, се чудех сам на себе си. Питах се, има ли някой в града където живеех, който да е по-голям неудачник от мен! Защо ли? Ами много просто! Имам три млади и хубави съседки, които живеят самотни. Веднъж едната ме покани да и поправя дивана и аз като добър съсед се отзовах на молбата и. Всъщност, от дивана бе паднал един болт, който сложих обратно и приключих с ремонта. За да се отблагодари за услугата, съседката бе приготвила на масата бутилка „Мавруд“, заедно с плато нарязана луканка, шунка и печени лешници. Седнахме, почерпихме се както му е ред и се заприказвахме. Съседката се оплака, колко самотна се чувства, особено в дългите есенни и зимни нощи. Аз кимах съгласен, защото и на мен ми тежеше самотата, и отлично я разбирах. След почерпката и пожелах всичко хубаво и се прибрах в моят апартамент. От тогава съседката не ме поздравява. Втората съседка ме помоли да надуя гумите на велосипеда и една събота. Слязохме в мазето, където бе велосипеда и след като взех помпата, започнах да надувам гумите. - „Колко сте сръчен, колко сте здрав в ръцете!“ - припяваше до мен съседката - „Ако ме хванете с тия здрави ръце, буквално ще ме скършите!“ Като напомпах гумите, отвърнах: - „ Няма да ви скърша!Мога дори да галя с тях!“ Тя се усмихна многозначително и ме предизвика: - „ Не мога да повярвам! Ще ми покажете ли? Дори бих се оставила в ръцете ви, за да ме напомпате като велосипеда! Правите го прекрасно!“ И тъкмо жената се притисна в мен, в коридора се изкашля съседа бай Стамат. Слизал в мазето за кисело зеле. Той поздрави учтиво, огледа ни любопитно и запита: - „Аз нещо да не преча?“ Отвърнах, че няма такова нещо. Вече съм напомпал съседката, тоест велосипеда и се качвам в апартамента. Тръгнах, а съседката от него ден също спря да ме поздравява. Третата и най-млада съседка позвъни една вечер на вратата. Отворих и я гледам облечена в едно полупрозрачно трико и с разширени от страст очи. - „Току що си счупих ключа в патрона на вратата!“ - оплака се тя - „Ще ме приютите ли за тая нощ, че няма къде другаде да ида?“ Повдигнах рамене и я поканих да влезе. - „Само, че имам само едно легло на което спя!“ - Тя смигна свойски - „Няма проблем! Все ще се съберем някак!“ И за да не остане с лошо впечатление жената, уточних: - „Но мога да си застеля на пода в кухнята и там да спя!“ Тя изведнъж стана сериозна и запита: - „Ама, наистина ли?“ За да и докажа, че не се шегувам извадих от гардероба няколко завивки и ги постлах на пода в кухнята. Съседката отвори уста и май искаше да каже нещо, но се отказа, махна с ръка и излезе от жилището ми. От тогава и тя не ме поздравява, щом се срещнем. Всеки ден, щом си отворя пощата в компютъра, винаги получавам писма, в които от САЩ, Австралия, Канада и дори Африка ми съобщават, че съм спечелил няколко милиона долара и само трябва да платя една скромна такса, за да ги получа. Нали не съм алчен, до сега нито една от тия печалби не съм получил. Други ми пишат, че съм ударил джакпота и могат да ми удължат члена с десет сантиметра, на промоционална цена. Как да им отговоря на хората, като моят проблем е точно обратен? Виж, ако имаше как да го скъся с десет сантиметра, тогава щеше да е супер, но….! Ей тъй, ежедневно си плюя на късмета и не знам, докъде ще я докарам! Ако някой от Фейсбук има реално предложение, как от смотаняк да стана печен пич, да ми пише ама не на страницата, а на лични! Приемам всякакви предложения!

Красимир Бачков
image 
 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1447763
Постинги: 938
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930