Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2021 10:56 - САМО ПИТАМ ...!!!
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 407 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

САМО   ПИТАМ….!!!

     Понеделник, рано сутринта. Тръгвам   по-рано за работа и се отправям  към близката  пекарна  за закуска. Пред мен вече има трима клиенти, последния от които ми кимва за поздрав. Сещам се, че това е един от  IT-специалистите, които работят в един гараж в квартала. Ходил съм при него два-три пъти, да ми преинсталира компютъра. Това е симпатичен мъж над тридесет години, който в момента е с черна маска, покриваща носа и устата му плътно. Очите му са зачервени и когато идва редът му, продавачката пита както обикновено ли да са закуските.Той обяснява, че е работил цяла нощ и купува за жена си и детето си още две малки бози. Докато продавачката му слага закуските в една найлонова торбичка, забелязвам в края на маската на мъжа съвсем малко белезникаво червейче. То се извива и пада на  пода. Навеждам се и виждам, че това действително е червейче, защото продължава да мърда. Подобни са червейчетата на големите черни мухи през лятото, когато ги убием и видим съдържанието на стомаха им. Съобщавам на мъжа какво съм видял и соча към пода  да се увери сам. Той сваля от единият край маската от лицето си и се вижда небръсната от няколко дни брада. В ъгълчето от единия край на устата му има две-три малки червейчета, а в другия ъгъл само едно.

-         Не съм свалял цяла нощ маската от лицето си! - казва за оправдание той, а аз напускам пекарната  без да си купя закуска, защото ми се повдига и ще повърна……!

Гледал съм видеоклипове за моргелоните в маските, но там съществата са черни и по-дълги. Не съм лекар, биолог или медицински специалист, затова само питам:

-         Как е възможно, зад маската на интелигентен, сравнително млад човек, изглеждащ добре, да се развият подобни паразити и той да не усети това?! Все пак не става дума за клошар, а за компютърен специалист!!!

-         Толкова бързо ли се развиват тези паразити и какво могат да увредят в организма ни?

-         Това ли е средството / Плътна маска почти до очите / да се пазим от кромид и не е ли тя по-вредна от тунингования грип, с който ни плашат вече повече от година?

-         На хирурзите, които понякога правят с часове операции, защо не им се случват такива гадости?

-         Има ли друго същество на земята освен човека, което е толкова глупаво, че доброволно да се лишава от чист въздух и  да създава предпоставки за самозаразяване с бактерии и други опасни паразити?

Като отидох на работа, потресен споделих с няколко колеги видяното. По-късно споделих и с една съседка, която  категорично отсече:

-         Това не е възможно!

Предложих и да отидем заедно до пекарната, за да пита продавачката, щом не вярва на думите ми. Тя упорито поклати глава и продължи да отрича казаното от мен. Последният въпрос, който ми минава през ума е: - Има ли действително нужда от ковидидиоти на планетата?! Не, че имам нещо против тях, а само питам….!

 

    Красимир  Бачков




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Хора по света всякакви !
20.04.2021 12:29
Едни са ковид , други само идиоти .
Разнообразие. Свиквай .
Пан
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1431359
Постинги: 937
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031