Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2021 13:23 - ИНТЕРЕСНО....!
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 549 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ИНТЕРЕСНО….!

    Гледаме телевизия и не вярваме на лъжите, но все пак изпълняваме незаконните и гнусни нареждания за слагане на маски върху лицето, в магазини, транспортни средства и обществени учреждения! Лъжат ни за заболелите от кромид, за излекуваните от кромид и починалите от кромид! Лъжат ни за ВСИЧКО!  Лъжата е новият световен ред! Страхът е този, който е „нормално“ да приемете и да действате, както ви наредят от телевизора! Хора, как е възможно да сте толкова глупави?!

   Знам, че думите ми ще отскочат от бронираните мозъци на зомбираните човекоподобни и те ще се опитат да ме нападат по всякакъв начин! Това вече няма никакво значение! Защото на мен ми е все тая, дали някой ще повярва или не на думите ми! Толкова много лъжи се изрекоха през последната година и половина, че да не вярваш си е чисто геройство! Мога да ви кажа само едно! ЖИВОТЪТ  ПРОДЪЛЖАВА,  ВЪПРЕКИ  ВСИЧКИ  АНТИЧОВЕШКИ  МЕРКИ !

Бог е велик и няма да остави децата си на произвола! Една част от хората ще се тестват и ваксинират, за да поемат своя път към отвъдното, а тези, които могат да обичат и да се борят за живота и свободата си, ще посрещнат новия свят с въздишка на облекчение! Защото целия този цирк с изкуствено наложените забрани и ограничения ще приключи! Не се отчайвайте, хора! Пак ще имаме възможност да дишаме и живеем свободно! Пак ще се смеем и общуваме заедно! Повярвайте, всичко ще се оправи, ако заедно се борим срещу изродите, опитали се да приключат света…!

 

  Красимир  Бачков




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Изобщо не нося маска и не съм носил.
09.05.2021 15:17
освен на брадата- понякога. Но пък как се гъбаркам, с носещите "маймунки"!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1444905
Постинги: 938
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930