Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2021 15:14 - АЗ - РАСИСТЪТ !
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 1554 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
АЗ - РАСИСТЪТ !
  Най-лошото на съвременните технологии е, че отучиха хората да мечтаят и смачкаха авантюризма, който бе типичен за бялата раса! Какво може да очаква човек от предварително програмирано общество, със строго определени изисквания, закони и задължения?! По този начин се унищожава заложеното у всеки човек любопитство и му се вменява покорност и послушание, спрямо ограничени духовно люде! Всички акции, предназначени за налагане на транссексуални, либерални и всякакви извратени твари е насочено към овладяване на масите с нормално мислене и възприятия! Колкото повече се оставяме на гнусовете да се разпищолват, толкова повече ще губим себе си и бъдещето, в лицето на нашите деца и внуци! Стигнали сме до един бряг, отвъд който можем или да се изгубим съвсем, или да възвърнем величието си на човеци, същества богоподобни и смели! Ако някой си позволи да ме обвини, че съм расист, вероятно ще е повече прав, отколкото предполага! Да, аз смятам, че белите хора са най-полезни за човечеството, както жълтата раса е най-изпълнителна и дисциплинирана, а чернокожите са просто деца на природата! Жалко само, че агресивните европейци са избили червенокожите и днес няма достатъчно представители на техния вид, за да можем да ги поставим на съответното място в йерархията на видовете! Сами по себе си, ние хората сме част от животинския свят, но с по-големи претенции от възможностите ни! Единственото, което успешно правим, е да режем клона, на който седим....!
  Красимир Бачков



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - Има си наука расология, която не е отменена
01.06.2021 17:31
Всяка раса си има постоянни пръстови отпечатъци, които помагат на криминалистите. В нашата и руската Конституция има два пола. Само в заявлението за ТЕЛК има и неуточнен пол като пример за заболяване.
цитирай
2. morskipesni - Напоследък по-често ме питат, расист ли съм?
01.06.2021 19:35
Колегите се страхуват да си вклщючат мозъчетата, но пък любопитстват.
Не съм расист, отговарям. Просто ОРГАНИЧЕСКИ не понасям негри и араби.
цитирай
3. panazea - Бразилия е гигант
01.06.2021 20:07
с метиси , черни и червени , много добра комбинация.
Има милиони хора по света , които са си нормални , независимо от цвета на кожата.
Панацея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1450145
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930