Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2021 13:40 - МОЯТ ИЗБОР !
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 4674 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 21.10.2021 14:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 МОЯТ ИЗБОР!

Ако имахме повече мозък и го използвахме по предназначение, гнусните фашистки рестрикции, наложени от продажното служебно правителство за зелен сертификат на всеки, който иска да работи, пазарува и живее, щяха да бъдат бойкотирани и те просто нямаше да се случат! Тъй като обаче повечето хора са страхливи и смятат, че като ги набодат ще си спасят задника, геноцида на сатанистите ще бъде почти успешен! Казвам почти, защото АЗ няма под никаква принуда да вкарвам неустановена и по-скоро отровна субстанция в тялото си, независимо дали ще загубя работата си или възможноста да пазарувам! Също така ще пазя здравето и живота на най-близките си! Знам, че още много хора, подобно на мен няма да се подадат на натиска от страна на сатанистите! И тъй като голяма част от хората бяха манипулирани и зомбирани, планът на изродите е почти успешен, защото успя да ни настрои едни срещу други! Отдавна стигнах до извода, че който и да е организирал тази война срещу човечеството, колкото и мерзки да са целите му, накрая ще се провали! Не за друго, а защото чрез масовите убийства чрез "ваксините" сред хората ще настъпи един естествен подбор, какъвто е той сред всички останали живи организми в природата. Слабите, страхливите, болните и глупавите хора ще бъдат убити "законно", за тяхно добро! Ще останат тези, които мислят и имат кураж да се борят за свободата и живота си! Сатанистите ще загубят всичко, което са притежавали до момента, защото оцелелите няма да се поддат нито на заплахите, нито на действията срещу тях! Който оцелее няма да се подчинява на нищо и на никого вече! Ако трябва ще ловя риба, ще бия врабчета с прашка и ще стана бракониер, но няма да се подчиня на убийци и ненормалници! Конституцията, както всички писани и неписани закони бяха прегазени, правата и свободите ни бяха смачкани и се оказа, че всички приказки на политиците са били абсолютна лъжа! След като изродите ще воюват с мен, аз ще им отвърна адекватно! Не съм оторизирал никого да решава вместо мен, що се отнася до здравето и живота ми, затова обявявам гражданско неподчинение! Бог да пази мен и тези, които имат куража да се противопоставят на убийците! Не желая ФБ - приятели, които по една или друга причина не мислят като мен! Всеки е свободен да мисли и прави това, което смята за правилно, а моята правда е в моята свобода! Живот на роб не ме устройва, затова ще сторя всичко, за да живея, както и да умра достойно!

Красимир Бачков



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - У нас 80% от хората имат доста мозък...
29.10.2021 20:05
като украинците, русите , мащедонците. Или по - скоро еднакъв мозък. Западняците не могат да се похвалят с такъв. Лекият охолен живот намали същия с около 200 гр. Другите 20% ядно не са от нашите.



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430228
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031