Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2022 10:38 - ЧУДО НЕВИЖДАНО - ЧЕСТЕН МОШЕНИК !
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 1002 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЧУДО НЕВИЖДАНО - ЧЕСТЕН МОШЕНИК !


Събуждам се както обикновено сутринта, включвам си телефона и бегло преглеждам съобщенията. Между поканите за приятелство във Фейсбук съзирам и нещо различно. Снимка на сравнително млада, пълничка жена от Боливия, живееща в Разлог. Следва достатъчна информация, за да допусне човек, че наистина може да е някой от чужденците - мазохисти, които са решили да живеят у нас. Обикновено веднага трия чуждите покани, защото всички до една са измамни, но сега решавам да приема. Нещо ми подсказва, че ще има забавление. Интуицията не ме лъже и веднага в чата ми се обяснява, че точно аз съм човекът, който интересува въпросния субект. После на сравнително добър български / явно електронния преводач е задобрял или циганите са достатъчно образовани вече / елементарно ми обясняват, как едни 394 000 долара чакат да бъдат взети от мен, защото субекта е болен от неизличим рак, скоро ще умре и иска да направи добро някому. Става ми обидно. Получавал съм подобни писма в пощата си, адресирани от Нигерия, ЮАР, Англия, САЩ и още къде ли не, но във Фейса ми се случва за пръв път. Още повече за такава мижава сума! Имам време за губене, затова отговарям, че аз не съм добър човек и затова най-добре ще е да дари тези пари на някой детски дом. Наглецът отсреща продължава да настоява, че именно аз трябва да получа сумата и както реша, да разполагам с нея. Леко раздразнен му пожелавам хубав ден, но увещанията продължават. Обяснявам накратко на досадника, че от всички народи в Европа ние сме най-старият, най-бедният и най-лъганият, следователно най-недоверчивият! Уточнявам, че отдавна отминаха 90 - те години, когато подобни мушандии вървяха и все някой вероятно се е връзвал. Грешката ми е, че се обяснявам с такъв боклук, разбира се. Той е нагъл и смята, че като му отговарям, значи съм клъвнал и може да продължи да ме зарибява. Тогава дирекно заявявам, че съм имал случаи в живота си, когато непознати хора реално са ми помагали, когато съм имал нужда. Знам как се случва това и смятам за глупаво, да продължавам чата. После го съветвам поне един ден да поработи здраво, за да види как се изкарват пари и тогава да мами балъците. Абе, нали съм даскал, все се опитвам да поучавам заблудените човешки души! Пиша едно две изречения, опитвайки се да го засрамя и преди да го блокирам, познайте какво ми пише тоя мошеник! -„ Ако имах тези пари, наистина щях да ги дам на вас! Не се сърдете, това е просто бизнес!“ Блокирах го и докато закусвах се замислих. За пръв път не разкарах негодника веднага, а се опитах човешки да му обясня, че има и хора, на които човешката алчност е чужда. Между другото споделих, че ако имах възможност, щях да дам по толкова пари на всички хора по земята, вместо да ги пазя за себе си. Не знам кое му въздейства, но вместо той да ме излъже по някакъв начин и да прибере някакви пари от мен, взе, че си призна измамата! Това ми се случва за пръв и вероятно последен път, защото едва ли повече ще се обяснявам с негодник във Фейса. Само едно ме гложди в момента! Преди да го блокирам, защо не опитах да изкрънкам поне пет долара от него по някакъв начин! Щом бях докоснал мошеническата му душа по някакъв начин, може би трябваше да продължа точно по тази линия, по която той ме работеше! За мен Бог беше Христос, а за него Доларът. Дали съвсем съзнателно нямаше да успея да измъкна тези пет долара, ей тъй, за да разбера, дали има и честни мошеници някъде по света! Защото в България определено няма…!
  Красимир Бачков
image      
   



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - В Германия тия номера ги въртяха украинките,
17.11.2022 12:13
под различни форми. Добре че бях наблизо да спася един руски съсед. Почти бе изгорял, но под мое давление направи в интернет справка за подобните случаи и разбра.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1449322
Постинги: 939
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930