Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2010 00:17 - Най- разпространените и забавни мъжки лъжи, според моето скромно мнение
Автор: betis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5190 Коментари: 9 Гласове:
4



    Четете, смейте се и не вярвайте -          Нямам приятелка, защото не съм срещнал подходящата. „ Вече я срещна- може да готви, красива е, умна е, не е ревнива, прави страхотен секс. Но да... ти просто си мъж и искаш да минеш половината / по възможност и повече/ жени, които ти се натискат.”
-          С приятелката ми сме в процес на разделяне. „Да бе, да! И аз си помислих същото, когато видях червената четка за зъби до твоята и розавата дамска самобръсначка. Но най- вероятно това е само афинитет към женските принадлежности?!”
-          С тебе съм, защото правиш най- хубавия...... и най- хубавите....... „ Това на колко преди мен го каза?”
-          От последният път с теб не съм го правил с никоя. „ Разбира се, че е така. Сигурно последните 2 месеца през, които не сме се виждали си карал само по спомени.”
-          Оооооо, аз не правя тройки, освен веднъж когато гледах две приятелки и те ме помолиха да ги разтрия. „Е, кажете ми, как да не му повярвам?”
-          Когато разкарам приятелката си, а това ще стане скоро, искам да бъда с теб. „Ами какво чакаш? Да минат още 2-3 години и да ти роди дете, ли?”
-          Не мога да имам сериозна връзка, защото съм много зает в работата. „Ааа, ясно затова разбрах, че имаш приятелка от 2 години. Просто ми кажи, че не ме харесваш”
-          Ти си невероятна, рядко се среща толкова красиво и интелигентно момиче като теб. „Напълно ти вярвам. Знам, че го каза и на моите приятелки преди да ги изпробваш в хоризонтално положение.”
-          Много съм уморен. Изцеди ме след секса. Мисля, обаче да отида на дискотека, защото съм в прекрасно настроение. „Е, не е нужно да се насилваш да излизаш, за да ме изгониш. Знам, че не искаш да прекарам нощта до теб. Спокойно, тръгвам си!”
-          Можеш да разчиташ на мен! „Сериозно?! След като ми писа, че имаш работа, а пиеше кафе с непозната или след като те помоля за услуга, а не си вдигаш телефона 2 седмици.”
-          С приятелката ми не сме правили секс от дълго време. „Много ясно, че е така все пак трябва да измислиш нещо, за да си легна с теб.”
-          Как ще я харесвам? Тя е тъпа, с увиснали гърди, дразни ме и е приятелката на най- добрия ми приятел. „Аха, това кога го разбра? След като си я представи гола или след като я мина?”
-          Ще ти се обадя. „Знам, но кога? Когато тя те зареже или когато ти се прииска пак да кръшкаш?”  


Тагове:   мъжки,   моето,   най,   мнение,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - хаххахахах
25.05.2010 10:03
Едни от малкото, но много верни. Браво Бетка, лошото само е, че си ги изпитала на свой гръб, но така пък помагаш на много други момичета, които тепърва ще се сблъскат с тях. Успех и вси1ко най-хубаво и стискам палци на брат ти
цитирай
2. betis - Лошото е както каза, че са изпитани.
25.05.2010 18:40
За жалост мъжете си мислят, че им вярваме. Но така е устроен живота, едни лъжат, другите се правят, че им вярват :)
цитирай
3. анонимен - mitko todorov
26.05.2010 08:08
iskam da vidq telefona ane vashite komentari razbrahteli
цитирай
4. tutankhamon661 - betis
27.05.2010 02:23
Права си, но всичко това важи и за жените. Вие също си мислите, че ви вярваме. Ако ти не си такава, мога да те уверя, че има и много мъже, които не отговарят на постинга.
Животът е безкрайна ИГРА. Колкото по-рано го разберем, толкова по-рядко ще ни изненадват.
цитирай
5. betis - :)
27.05.2010 20:00
Разбира се, че си прав. Но просто говоря от позицията на жена и тълкувам вашите думи, през нашите очи. Не знам дали съм права, но знам, че е интересно :)
цитирай
6. mese4ka - :)
28.05.2010 10:18
Сякаш си си водила записки по време на срещите си! Браво, Бети, че си се сетила да помагаш и на наивните и начинаещи момичета. Гледай напред, ще намериш Него скоро :)
цитирай
7. betis - :)
28.05.2010 15:25
Не е нужно да си водя записки. Мъжете се сменят, лъжите си остават същите :)
цитирай
8. анонимен - greckite kafeta bili dobri ,ama shumni ixixixixixi
09.02.2011 01:15
izvinqvam se che se namesvam v lichnata SAGA,no ne mislite li che jivota e tolkova prost ,che samo nie horata mojem da si go napravim slojen !!!! Kolkoto poveche luji se izgovorqt tolkova po slojno stava ,da razbira se nqkoi muje shte kajat ,che ima li poveche luji po evtini i lesni stavat jenite ,no tova sa jenite BEZ CENA!!!! I razbira se gledai te na neshtata taka ,nemoje edin chovek na 20+ da se obvurzva i da predlaga na otsreshtnia seriozna vruzka ,nqma kak da stane ,moje da stane ama v nqkoi animacionen film :))) ! Vzimaite gi v predvit i tezi neshta godinite ,opita(izjivqnoto),broikata - nemoje edin chovek da kaje ot vkusvaneto na edin plod ,da dade mnenie za vsichki ,zatova trqbva chovek da opitva i edin den kogato se chustva gotov da ima tochnata precenka i bazata na sravnenie i da moje da oceni tova koeto mu trqbva vdeistvitelnost !!!! GLEDAI TE REALNO NA NESHATATA I LOGICHNO na jivota i budete nadneshatat zashtoto vsichko e na nervna pochva !!!! Nqkoi kazvat che mujete se smenqt i lujite ostavat sashtite ?, razbira se muja nemoje da se promeni toi e po blizak do jivotinskoto , izkustvoto na edna jena e da moje da opitomi edno divo jivotno ,ako nemoje znachi ne e po silite i i prodaljava napred ,nqma losho !!! moje bi govora gluposti ,shte me izvinite ,no edvali shte promenim s nqkolko komentara krugovrata na jivota :)))) mojem samo za oparili te se da si napravim pouka !!!
цитирай
9. betis - жената трябва да опитомява.
09.02.2011 08:31
затова съм съгласна, че трябва да може да опитоми мъжа. не успее ли не трябва да се опитва да го променя, защото мъжете трудно се променят :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: betis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67662
Постинги: 34
Коментари: 76
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930