Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2017 19:29 - ДА ЛЕКУВАШ С ЛЮБОВ
Автор: jitanosten Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2935 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ДА  ЛЕКУВАШ  С  ЛЮБОВ

 

-         Ти каква си бабо? Врачка, баячка, гледачка или какво?

-         Обикновена човеко-мравка съм чедо!

-         А можеш ли да ми помогнеш, да се излекувам?

-         От що ти е болката?

-         Кой знае! Лекарите казват – тумор! Слабея от ден на ден и си заминавам полека.

-         Ходи ли в болница?

-         Лежах два пъти, но полза нямаше! Не помогнаха нито лъчетерапиите, нито химиотерапиите, нито скъпите лекарства! Идвам при теб да ми дадеш някакви билки, та поне болката да стихне малко! Уморих се да ме боли, бабо!

-         Знам, виждам го в очите ти…! А що си сам, чедо?

-         Като се разболях, останах без работа. После се отдръпнаха приятелите, а с жена ми се разведохме. Децата останаха при нея в апартамента, а аз се прибрах в бащината къща. Сам се оправям някак!

-         Виждам, оправил си се всякак ..! А знаеш ли, всъщност от какво си болен?

-         От какво?

-         От липса на обич, сине! Затуй си се разболял, затуй си загубил приятелите и жена си!

-         Но аз ги обичах …! Може да е било малко, но ..!

-         В обичта няма малко и много, чедо! Или обичаш, или не!

-         Но аз работех като добиче за тях! Обичах работата си, печелех много пари, а когато загубих работата и парите, всичко свърши!

-         Обичал си парите, а не близките си значи! Обичал си не когото трябва!

-         И какво да правя сега? Ще ми помогнеш ли?

-         Как да ти помогна? Ти си се задраскал от тоя свят вече!

-         Значи напразно идвах при теб!

-         Нищо не е напразно, синко!

-         Колко да ти платя?

-         За кое?

-         Ами, за визитата!

-         Нищо от никого не искам, но хората понякога остават пари! Тя болестта ти е свързана с парите, затова вземи тези, дето са ги оставяли хората тук при мен! На теб са ти по-нужни отколкото на мен!

-         Не ти искам парите!

-         Вземи ги, синко! С обич ти ги давам, макар да са само пари!

-         Но, това са доста пари!

-         Какво от това? Ако ги запалиш, ще изгорят като вестници! Парите не могат да заместят човешката любов! Само тя може да лекува, синко!

-         А как да я върна тази любов?

-         Не знам! Иди при жена си и децата, и склони глава за прошка! Ако ти простят, ще ти дадат шанс да оздравееш!

-         Ти вярваш ли в това, дето ми говориш?

-         Ако човек не вярва, нищо не се променя!

-         Добре! Благодаря ти! Но …. парите ти няма да взема!

-         Защо? Казах ти, че на мен не са ми нужни!

-         Няма значение! Не съм ги заслужил с нищо!

-         Сигурен ли си?

-         Абсолютно!

-         Тогава върви и не се обръщай назад! Може и да оздравееш! Първата ти крачка е правилна…!

-         Довиждане, бабо!

-         Сбогом, чедо! Бързай, да занесеш обич на жена си и децата си!

-         А те дали ще ми дадат своята обич?

-         Обичта не се мери на кантар! Тя само се дава, а когато имаш късмет да я получиш, значи си истински богат! Върви и Бог да помага!

-         Благодаря, бабо! Ти си светица, а не врачка!

-         Ами! Каква светица говориш? Обикновена човеко – мравка съм.

 

                                                                           Красимир  Бачков




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1451773
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930