Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2019 11:57 - ТАЗИ ЧАСТ НА ИГРАТА ....
Автор: jitanosten Категория: Лични дневници   
Прочетен: 606 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ТАЗИ  ЧАСТ  ОТ  ИГРАТА …

         Имах късмет да срещна в живота си действително умни хора. Не бяха много, но достатъчно, за да мога да направя разликата между тях и останалите. Случваше се, покрай някое мое изказване или реакция / аз съм твърде избухлив по природа /, да се опитват да ме научат, че загубите също са полезни за човешкото развитие и в частност за моето. Не да се примиряваме и да свикваме със загубите, а да ги приемаме, като необходимата част, без която играта наречена живот няма да е пълна. Когато задълбаех в някакъв проблем, го губех от погледа си и усещанията се изкривяваха. Беше нужно да се отдалеча от него и тогава трезво да се опитам да го реша. Буйният ми характер ми погаждаше лоши шеги по-често, отколкото трябваше и затова почти свикнах да анализирам със закъснение онази част от играта, която все не можех да преглътна и приема… Така стигнах до една възраст, в която не бях сигурен, дали евентуалната загуба на някой или нещо, не е по-скоро печалба. И за да се уверя, че за пореден път не се лъжа в убежденията си, се обадих на човек, когото изключително уважавам и ценя. Накратко му обясних, докъде съм стигнал в еволюцията си, спрямо човешките взаимоотношения и познайте, какво отвърна  той. – „Винаги съм знаел, че един ден ще станеш майстор в играта!“ По-скоро учуден и с доста съмнение приех похвалата и за да се подсигуря запитах: - „А защо толкова късно и значи ли това, че повече няма да греша или губя?“

         Този умен човек простичко отвърна: - „Аз съм също човек като теб и също играя тази интересна игра! Понякога съм обикновена фигура, понякога побеждавам, друг път греша. Сам знаеш, че е по-добре късно, отколкото никога! А колкото до бъдещите ти грешки, не се страхувай! Без тях няма да има игра и точно те ще правят успехите ти по-сладки и ценни! И не бързай да печелиш всичко, на всяка цена! Не за друго, а защото след тази част на играта идва нейният край…!“

 

                                                                                    Красимир  Бачков




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Да!
04.01.2019 12:16
Има една велика руска фраза - „Игра стоит свеч!”, така че, Краси, не излизай от играта, каквото и да ти струва това!
Чу
цитирай
2. jitanosten - Воеводо....!
04.01.2019 12:57
И аз прозрях едно -друго, макар и малко късно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430195
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031