Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2011 14:34 - Свят без рак
Автор: zelas Категория: Политика   
Прочетен: 24997 Коментари: 13 Гласове:
13

Последна промяна: 03.04.2011 19:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ж. Едуард Грифин (G. Edward Griffin) представя доказателства за това, че ракът е болест, която се поражда поради недостик на определени вещества в храната на съвремения човек - като болестите скорбут или пелагра.

Това вещество, което липсва в храната ни е витамин B17.

В своята пречистена форма, разработена за лечение на раковите заболявания, този витамин е известен като Laetrile (B17). Този теория естествено не се одобрява от ортодоксалната медицина. Американското онкологично дружество нарича този способ за предпазване от рак - измама и шарлатанство.

Въпреки това изследванията показват, че този витамин е окончателния отговор на загадката, наречена рак. 

Какви са причините ортодоксалната медицина да води война срещу този подход?

Авторът твърди, че отговорът не е в науката, а в политиката - и се основава на скрити икономически дневния на тези, които владеят здравеопазването. Годишно милиарди долари биват похарчени за онкологични изследвания, милиарди се харчат за покупката лекарства против рак, като сумите растат с всяка измината година. В момента има много повече хора, които изкарват прехраната си от болестта рак, отколкото болни от рак, които се излекуват.

imageАко решението може да се намери в обикновен витамин, огромната индустрия ще да бъде унищожена за един ден. За това, че политиката на лечение на раковите заболявания е много по-трудна за преодоляване, отколкото самото предотвратяване и лечение на болестта.

А решението е много просто - сурови ядки от кайсии, които са изключително богати на витамин B17. Достатъчно е да изяждате по само две три горчиви ядки на ден и вероятността някога да се разболеете от рак става изключително малка. Като естествено не трябва да се взимат много на веднъж, за да причинят странични въздействия. 

Свят без рак




Гласувай:
13



1. sycamine - Apricot kernels are a natural di...
02.04.2011 18:41
Apricot kernels are a natural dietary supplement containing laetrile. Laetrile, or vitamin B-17, was removed from the market in the United States in the 1970s by the Food and Drug Administration. In fact, the FDA considered this vitamin to be so toxic, that physicians are banned from using it for cancer treatment. According to Dr. Janet Star, nutritionist and alternative health physician, "According to research from years ago, provided by nutritionists and medical scientists, vitamin B17 is a natural cyanide-containing compound that gives up its cyanide content only in the presence of a particular enzyme group called beta glucosidase or glucuronidase. Miraculously, this enzyme group is found almost exclusively in cancer cells. If found elsewhere in the body, it is accompanied by greater quantities of another enzyme, rhodanese, which has the ability to disable the cyanide and convert it into completely harmless substances. Cancer tissues do not have this protecting enzyme." In other words, Star says B17 has the ability to identify and kill cancer cells and only cancer cells because of an enzyme they secrete. While not obtainable in supplemental form in the United States, apricot kernels can be prepared and eaten.
цитирай
2. sycamine - http://www. planetorganic. co...
02.04.2011 18:42
http://www.planetorganic.com/carley-s-organic-raw-apricot-kernel-butter.html
цитирай
3. sycamine - http://www. florame. co. uk/ap...
02.04.2011 18:42
http://www.florame.co.uk/apricotkerneloil-p-47.html
цитирай
4. cindy - Инструкторката ми по йога каза,
03.04.2011 13:29
че бадемите били много полезни. Те съдържат ли този витамин?
цитирай
5. bizcocho - Поне не коства нищо да се опита. . . но ...
03.04.2011 15:07
Поне не коства нищо да се опита... но си прав, че е срещу лакомите интереси на тази индустрия и подкрепа от нея не може да се очаква.
цитирай
6. ellia - полезно
03.04.2011 19:13
Къде още,т.е. в кои храни може да се открие този витамин В 17-
аз зная,че кайсиевите ядки са полезни за консумация при сърдечни
проблеми-интересни факти-профилактика от природата-мерси.
цитирай
7. zelas - @ cindy - Бадемите да, те също съд...
03.04.2011 19:15
@ cindy - Бадемите да, те също съдържат . Други храни, които съдържат витамин В-17, са боб Лима (шарен боб, известен още като маслен боб) и просо. Витамин B-17 се срещат във всички плодове семена. Но в различни количества.

@ bizcocho - именно, тези сурови ядки съдържат и други полезни съставки.
цитирай
8. cindy - Онзи ден си купих сурови каисиеви ядки,
06.04.2011 12:55
даже са по-вкусни от печените. Но две-три ми се видяха малко и хапнах 50 грама. Със сигурност съм го преборила засега :)
Лошото е, че човек знае сума полезни неща, но или забравя или го мързи.
Вчера казвам на една приятелка за един лекар, който прави хранителен режим за конкретния човек, според здравословното му състояние и тя ме пита: "Да, ама кой ще го спазва?" :)
цитирай
9. vankataaaaa - Излекувах се по 4УДО !!!
13.02.2015 01:04
Здравейте, искам да споделя за моя случай, дано помогне и на други.

Миналата година по това време бях болен от рак семином. Тогава писах в друг такъв форум, да питам за разни неща. Сега съм съвсем здрав и изобщо не се сещам за лекарства. Започнах да се уча да карам ски.

Нещата станаха горе долу така:
Миналата зима ми откриха злокачествен рак - семином - вече в напреднал стадий. Това беше по моя грешка, защото признаците, че нещо не е наред, бяха още от лятото, а аз цяла есен отлагах да ида на лекар до последния момент - докато започнаха болки и станаха нетърпими. Чак тогава се обадих на един познат уролог и той ме прати веднага да ида в Пирогов - за да не ми казва той лошата новина. После той много ми помогна, защото ми намираше добри обезболяващи.

Лекарите, през които минах в Онкологията в Дървеница, ме питаха, как така съм отлагал толкова време и що за невежество е това. Щях да си мисля, че съм най-големия индианец, обаче разбрах, че имало и по-големи - една лекарка ми каза: "Ти не си най-големия куриоз, чакал си половин година, а тук имаше един със семином, който беше чакал две години".

Отначало лекарите и близките криеха от мен, как точно са нещата и аз си въобразявах, че като мине операцията - и всичко ще е наред. Оперира ме успешно доц. Нейков (д-р Цингилев ми беше лекуващия лекар, а д-р Табаков ме събуди след упойката). След операцията тежките болки изобщо не намаляха. Тогава от моята приятелска компания пратиха един приятел да ми помага след операцията, докато се движа трудно. Той идваше с желание и стоеше по цели нощи и помагаше и на другите в стаята, понеже ни оперираха почти по едно и също време и те също бяха трудно подвижни.

Чак когато ме пратиха на химиотерапия разбрах защо болките не спират. Там лекарката вече ми каза истината - че целия ми корем е пълен с разсейки и туморите са толкова големи, че тя се чудеше на размерите им и как аз не ги напипвам с ръка. (После ми казаха, че те притискали бъбреците и оттам са болките. На кои органи точно са
цитирай
10. vankataaaaa - Излекувах се по 4УДО !!!
13.02.2015 01:06
...туморите - във всичката разправия така и все пропуснах да питам - знам че звучи глупаво, просто бях ошематен. Доколкото разбрах, съм имал късмет, че са по стените на стомаха и на органите и не е засегнат пряко никой орган, освен лимфните възли над тестисите. Дали е така или са скрили още подробности от мен не знам.)
Химиотерапевтката ми каза, че идвам много късно и отначало въобще не искаше да ме приеме, защото смяташе, че напразно ще заема място на някой, който все още има шансове да се излекува. Сега изобщо не й се сърдя, защото после тя направи много за мен. Тогава разбах, че умирам и направо ми се стори, че виждам черен тунел без никакъв изход. Изпаднах в паника и три-четири дена не можах да спя. И без това бях станал кожа и кости и много малко можех да се храня и това съвсем ме отслаби.
Лекари ми казваха, че оживява, който се вкопчи за живота, а си отива, който се предаде. И аз се вкопчих и по някое време, не знам точно кога, вече бях убеден, че ще оживея.

Получиха се усложнения, заради тръби до бъбреците - сложиха ми ги между бъбреците и пикочния мехур - и стояха над три месеца, минах и през разни други мъки - месец-два с катетър (на два пъти).
Наложи се между курсовете на химиотерапията да лежа два пъти в една градска болница. Нямаше подобрение и решили да ме изпишат, за да не умра при тях. Тогава приятели се обадиха на техен приятел инспектор в Здравното министерство и той отишъл в болницата да се застъпи за мен и така не ме изписаха. Назначиха ми нови лекарства, преливаха ми кръв и накрая ме закрепиха.

Много ме ободриха думите на една позната болна от рак на кръвта, която идваше да ме вижда и да ми дава кураж - че човек не трябва да се предава в никой случай. Лекарите й казвали: "Това което правим ние е половината от лечението, а другата половина е вашата вяра и воля за живот". Самият й пример ми подейства много - тя е една от най-жизнерадостните личности, които съм срещал. Въпреки, че не е в първа младост, ходи с бастун и доживотно е на химиотерапия..
цитирай
11. vankataaaaa - Излекувах се по 4УДО !!!
13.02.2015 01:10
тя работи, гледа си семейството и събота и неделя си копае в градина на вилата. Винаги е весела и в добро настроение и като поговори човек с нея се разведрява и той - не знам как го постига.

Понеже се говори, че много хора се излекуват в манастира на Свети Мина покрай София (Обрадовския манастир) - приятели взеха да ме карат дотам с кола сутрин. И с мене също там станаха необикновени неща - чудо - не един път. На отиване едва вървях, правех десет крачки и кляках да си почина, болките се усилваха от ходенето, болеше ме от друсането в колата. А на връщане, в колата по пътя, болките ми изчезваха напълно и не се връщаха половин-един ден. Не се налагаше да ми бият опиати чак до вечерта или до другия ден. Иначе бях почнал да ги взимам два пъти по-начесто отколкото трябва и пак болките само намаляваха, но трудно се издържаха. Цяла зима много пъти ме караха до манастира и всеки път - без изключение - на връщане болките спираха и не се появяваха до вечерта или до другия ден. Тогава разбрахме, защо в манастира не предлагат преспиване - иначе няма да се отърват от болни, които са усетили и направо ще се заселят там. Ако не беше зима и студ, направо щях да стоя там денонощно, за да не ме боли и нямаше да могат да ме изгонят по никакъв начин.

На мене химиотерапията ми понасяше по-тежко, отколкото на повечето хора, а и бях много отслабнал. Направо ми се струваше, че ще ме довърши, даже мислех да я спирам, обаче приятелите и близките ме накараха да продължа да ходя.
За да се съвзема от химиотерапията, тръгнах при един лекар, който прави ирисодиагностика и предписва билки и хомеопатични лекове - д-р Ташко Генов - http://www.pansanus.com/bg/index.php?m= ... bg&q=6%20- - препоръчаха ми го познати и ходих при него доста пъти и досега никога не ме е подвел. Той ме лекуваше от пораженията от химиотерапията и радиацията. Каквото ми каза по ириса - после го установиха и в болниците с изследванията. Той е и първия оператор в България на нов апарат от Австрия, който поставя пълна диагноза
цитирай
12. vankataaaaa - Излекувах се по 4УДО !!!
13.02.2015 01:12
Той е и първия оператор в България на нов апарат от Австрия, който поставя пълна диагноза, лекува с лъчи и сам предписва билки и лекарства.

Други познати ми препоръчаха - за да мога да издържа химиотерапията - да ходя на озонотерапия в "Центъра по интегративна медицина" в Дружба. Там ми правеха и електромагнитна терапия с един апарат на принципа на "Запер" на Хулда Кларк. Ходих доста пъти и тези неща наистина ми подействаха много добре. Толкова бях омалял, че не можех да си стоя на краката. На отиване взимах такси и със зор стигах от таксито до вратата им. Час-два вливане на озон и електромагнитната терапия ме съживяваха и се прибирах с градския транспорт - вървях почти нормално.

Лекувах се с още много неща, както и всички други - които ги пише и тук из форума.
Намерих лечебни гъби на ниски цени от магазините на д-р Ганчева. Консултирах се с нея по телефона и тя ми каза, кои гъби да взимам за семином. Остана ми навик да пия и чаената гъба комбуча (ако на някой му трябва, мога да дам) и млечната "тибетска" гъба "кефир".
Внесоха ми чак от Ирак арабски билки - намерих един възрастен иракски лечител в София - Сатер. Който иска - мога да му дам телефона на лечителя.

Отначало туморите взеха да се стопяват. Така и не довърших химиотерапията, защото някъде по средата й туморите внезапно изчезнаха. Просто поредните туморни маркери показаха, че рака изобщо го няма и показателите са съвсем в нормата като на здрав човек. Лекарката пак се удиви и в първия момент не вярваше на очите си. После го прие - те са свикнали на всякакви аномалии. Лекарите решиха, че е излишна повече химиотерапия. Доколкото помня изкарах три или четири непълни курса, а по предписание трябваше да са общо шест. След това ме изпратиха за всеки случай на лъчетерапия - такава е системата. Аз вече си знаех, че съм здрав и това е излишно, но ходих най-вече за успокоение на близките. След това пак направих туморни маркери тоя септември и пак показаха очакваното - че нямам рак.

В себе си съм убеден и знам
цитирай
13. vankataaaaa - Излекувах се по 4УДО !!!
13.02.2015 01:13
В себе си съм убеден и знам, че това е Божие чудо. И отпреди това бях убеден християнин и това ми помогна най-много да имам воля да живея. Даже не мога да кажа, че след това съм станал повече вярващ от преди това. (Само на попове не вярвам, за мене те са пълни лисици :) )

Това, което на мен много ми помогна - сериозно го мисля - е ходенето в манастира "Св. Мина". Много лечебно място, много хора ходят там да се помолят пред иконата на свети Мина. Чувал съм, че има и много други случаи там на излекувани от рак по чудо - не съм само аз. До там ходят две маршрутки от Лъвов мост - маршрутка 11 ходи до самия манастир и е честа и много удобна (обаче трябва да се уговорите за връщането, защото ако няма хора до манастира, върти преди него), а 46 минава до разклона (за пречиствателната станция) на половин-един километър от манастира. Там е хубаво да се ходи сутрин рано - отварят към 7.30 - на първия който иде, му дават ключове да отключи някой от параклисите там - за здраве.

Приятели ме посъветваха да напиша това и да споделя информация или най-малкото - надежда с другите, които се борят със същото. Също и да дам мейл за връка: ivan4o17@abv.bg ; скайп: ivan4o17

Най-странното е, че една от тях преди мене също беше болна от аналогичен рак, само че женски - един от най-бързо развиващите се, няма точна диагноза за него. Пак по чудо й го намерили навреме (а трудно се откривал) и я оперираха и я спасиха. Тогава аз изобщо не знаех - тя и приятелят й криеха това от всички. Казаха ми едва когато и аз се разболях и решили, че в нашата компания се повтаря за втори път някакъв кошмар.

Особено е и това, че всички мои познати, с които заедно лежахме в Онкологията, също се оправиха - и по-късно някои поддържахме връзка - и поне аз не видях случай някой да не е оживял (от тези, които аз срещах).

Ако някой се съмнява, че това е някаква агитация, мога да си сканирам епикризите и да ги дам.

Пожелавам успехи, здраве и живот на всички!
Иван Василев
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelas
Категория: Други
Прочетен: 5771348
Постинги: 820
Коментари: 7388
Гласове: 4981
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031