Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2015 20:16 - ИСКАМ СИ ДЪРЖАВАТА !
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 1343 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ИСКАМ  СИ  ДЪРЖАВАТА !

 

         Обикновен българин съм. Работя, плащам си данъците, спазвам законите, но НЕ ГЛАСУВАМ! Наясно съм с всички отрицателни и положителни последици, от пасивното си отношение към органите за управление на държавно и общинско равнище, но такъв е моят избор! Всъщност, много бих искал да гласувам, но просто няма за кого! А да легитимирам мафията в България не желая! Колкото и абсурдно да звучи, у нас няма нито една партия или движение, които реално да защитават и изразяват  интересите на обикновените граждани на държавата.

         Виждам, колко е объркан Европейския съюз и целия свят, край стотиците хиляди икономически мигранти. Разбирам, колко опасно се движим по ръба на бръснача, с  пропускането през територията ни, на млади, здрави и доста агресивни млади мъже, от сирийски, афганистански или африкански произход. Учудва ме, че те нямат достатъчно кураж и агресия, за да бранят собствения си дом и близки хора, а пристигат като рояк скакалци, на готово засятата европейска нива. Като бях приблизително на тяхната възраст, аз служих в казармата малко повече от две години. Клех се, да защитавам земята на дедите си и го правих, когато бе моето време. Сега тази изконна българска земя, за четвърт век бе разпарчатена, продадена, ограбена и погазена от хора без сърца и с мръсни ръце и крака. Хора без душа, но с интереси! За тях ли трябва да гласувам?!

НЕ, НЕ и пак НЕ! Дори само с този пасивен акт на несъгласие, с грозната действителност на днешния ден, аз изразявам позиция! МОЯТА ПОЗИЦИЯ, да не желая ПРОСТАЦИ ДА ГРАБЯТ „ЗАКОННО” ДЪРЖАВАТА И НАРОДА!

   И за разлика от тях, които унищожиха българската държавност / визирам ВСИЧКИ правителства от преврата на комунистите срещу себе си, до днес / аз си искам държавата, сигурността, правото на достойно заплатена работа и поне някаква лична свобода, защото животът ми е само един и не желая да го принасям в дар, на разни човешки недоразумения, политически  уроди и откровени  бандити! Готов съм, дори на тази възраст, да вляза в редиците на някакъв батальон на честта, с който да защитим земята си, да защитим правата си, да защитим старите си майки и бащи, децата и внуците си! Да стана боец на честта, защото след пладнешкия грабеж на „управляващите” ни, само тя ни е останала!

         А от кого да се защитим ли?

1.     От българските политици!

2.     От циганите!

3.     От мигрантите!

4.     От „олигарсите” и новите чорбаджии!

 

   Знам, че не съм сам. Само не съм наясно, как да се обединим всички, които мислим по този начин, за да защитим родината, държавата и самите себе си!

 

                                                                 Красимир  Бачков




Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430459
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031