Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2015 10:20 - ПРОМЯНАТА
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 1058 Коментари: 0 Гласове:
1



ПРОМЯНАТА

 

         Пенсионерът Петрушев приличаше на ходещ некролог – прегърбен, небръснат и с такава вкисната физиономия, че прясното мляко се пресичаше, щом той влезеше в „Мини – Маркет” – а. Една сутрин на улицата го спря попрезрялата лекарка от съседния вход:

-         Господине! Защо не излизате след девет часа на разходка? Колкото пъти ви видя сутрин, все ми върви на боксуз и деня ми се проваля! Носите ми лош късмет! Ще ме принудите, като ви срещна вече, да си плюя в пазвата против уроки!

-         Ако щеш и в гащите си плюй, докторке! – изръмжа Петрушев, затисна едната ноздра на носа си с палец и шумно се изсекна. – Аз заради тебе няма да си нарушавам графика, я!

-         Че какъв е този график? Вие да не сте автобус или влак?

-         Осем часа сън, ставане, закуска, разходка, обяд, следобеден сън, вечерна разходка и вечеря. Никакви вестници, никаква телевизия! Само така ще стигна до сто години!

-         Аууу! Значи смятате да ни тормозите с присъствието си още много години?!

-         А ти какво искаш? Да си направя човещината и да пукна, щото така ти е кеф ли?

-         Ама, че сте неразбран! – тропна недоволно, също като дете лекарката.

-         Аз съм разбран, но грешката е в тебе, докторке! Ако имаше мъж и през нощта правехте джиджи – биджи, на сутринта като ме видиш, цял ден щеше да ти върви на хубаво!Ама то, кой мъж ще легне с кощрамба като тебе!

-         Много мерси! Освен всичко друго, сте и простак! Как не ви е срам, да говорите такива глупости? Стар човек, а акъла му ….!

-         Кой, аз ли съм стар? – премести внимателно, запасаната на кръста му електрошокова палка в единия крачол. – Я погледни надолу! Как ти се вижда размера на набора ми? Ще стигне ли, да ти се оправи настроението?

    Видяла какво ли не в практиката си, изучила цялата човешка физиология, лекарката дръзко протегна ръка към крачола му. Случайно или не, Петрушев натисна копчето на електрошока, с който обикновено се пазеше от улични кучета и пияници. Лекарката получи висок разряд електричество и дори не успя да извика, падайки на земята. Пенсионерът се огледа и като видя, че наблизо няма никой, си плю на петите, да не стане по-дебела работата.

     Чудно, но още същия ден, на връщане от работа, лекарката си купи билет от лотарията и спечели сто хиляди лева.

      От тогава живота на пенсионера Петрушев се промени. Всяка сутрин, срещу пет лева той пускаше електричество с палката на съседите си, за късмет. Вече вървеше изправен, усмихваше се и се радваше на всеобщо уважение. Имаше защо – лекарката не бе неблагодарна. Заради палката или набора на пенсионера, тя го покани да живее при нея. Така Петрушев просто нямаше как, да не стигне до сто години!

 

                                                                   Красимир  Бачков




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1450789
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930