Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2016 21:44 - Да се научим да ги разделяме!
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 1294 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                  ДА СЕ НАУЧИМ, ДА ГИ РАЗДЕЛЯМЕ!


Тази вечер, докато псувах джихадистите, си спомних една случка от живота си. ................ Беше по времето на социализма, когато "другарите" можеха да си купуват всичко от "Кореком", но обикновените българи бяха подсъдни, ако ги хванеха да пазаруват с валута в магазина. Та, в Корекома на "Дружба" отидох да купя скъпа ТВ и аудио система, на цена над 1500 $. Парите не бяха мои, аз тогава припечелвах от чейнч, макар да работех като учител / 124 лв. месечна заплата/, а един апартамент по онова време струваше между 12 и 15 хиляди лева. Пред магазина заговорих двама араби, които се оказаха студенти по медицина във Варна. Помолих ги да купят системата, защото на мен продавачите нямаше да ми я продадат. Едното момче се съгласи и аз му дадох доларите. Заедно влязохме в "Кореком" и веднага след влизането ни, се вмъкнаха тайни ченгета и затвориха магазина за проверка. На българите в които намериха валута, им я конфискуваха. Първо провериха и пуснаха чужденците, а след това оставих нас - туземците. Когато излязоха двамата араби, с парите които им бях дал, на мен краката ми омекнаха. Сигурен бях, че повече няма да ги видя. След около половин час ченгетата приключиха акцията и пуснаха всички. Излязох от магазина и тръгнах към паркинга, където бях паркирал "Лада" - та. Вече бях отписал доларите. Мислех, какви връзки да използвам, за да тегля заем от 4 - 5 хиляди лева, за да върна парите, предназначени за купуването на системата. И тагова чух зад гърба си: - "Ало! Чакай, да си вземеш доларите!" ....... Обърнах се и видях двамата студенти, които ме бяха чакали през цялото време на полицейската акция, само за да ми върнат парите. Не можех да повярвам на очите си!!! - Няма проблем! Ние знаем как е при вас! - простичко обясни момчето и ми върна доларите. Гледах го и не знаех какво да кажа.
Хората бяха араби, но имаха достойнство! Аз бях бял човек, но щом те излязоха от магазина, си отписах парите! Всъщност, кой мислеше като бял човек?! Аз или те?
Сега, на фона на негативната еуфория, срещу мигрантите в Европа знам, че има много джихадисти, терористи и всякакви боклуци. Сигурен съм обаче, че има и свестни хора, като арабите от пазаруването ми някога в "Кореком". Затова предпочитам да видя човек в очите, да чуя гласа му и едва тогава да го определям какъв е.А и ...... тогава не се знае!
Навсякъде има читави хора и човешки отрепки. Просто трябва да се научим, да ги разделяме!



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. 1997 - Дали днес, споменатите честни араби, вече фактори в светските си родини
06.04.2016 01:53
не са обявявани за диктатори от кресливи държаво- унищожители?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430468
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031