Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2016 11:42 - Предсказание за страшното УТРЕ
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 959 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



ПРЕДСКАЗАНИЕ ЗА  СТРАШНОТО УТРЕ

 

         Днес 6 май 2016 година споделям нещо, което научих на 8 май, същата година. Правя го с ясното съзнание, че не бива да мълча, колкото и негативно да е спрямо мен. Това не е шега, манипулация или публикация на луд човек! Това е само информация, която касае всички българи, а и не само тях.

    Не съм екстрасенс, предсказател или обладан от свръхестествени сили. Нищо, спрямо възможностите ми да разбирам предстоящите неща, не зависи от мен! Аз съм само лист, на който някой пише! Толкова.

   Ако до днес не се бях убедил, че нещата които се случват за добро или лошо и са ми поднесени предварително не са истина, изобщо нямаше да пиша тук! Знам, нелогично е, неразбрано е, но е факт! А сега, по същество!

   Голямата война, която по-късно ще нарекат Третата световна, ще започне от  нас! Ще бъде провокирана от случаен инцидент, който ще ескалира на верска основа. След седмица – две вълненията ще затихнат, докато после  всичко ще пламне! Една след друга ще се включват редица държави, докато бъде обхванат целия свят. Колкото и странно да е, след тази война ще настъпят положителни промени в природата и при хората, които при сегашната икономическа, военна, политическа и религиозна инерция са невъзможни. Само, че цената за тази промяна ще бъдат милиони загубени невинни човешки животи! И понеже това все още са общи приказки, си позволявам да напиша и нещо по-конкретно:

-         Един ден пренос, преди сто, тридесет и седем дни, след хиляда. /Естествено, не мога да посоча точната дата, по разбираеми причини!/

-         Ние българите няма да изчезнем, независимо заграбването на част от територията ни!

-         Всички  оцелели  ще намерят изгубеното от себе си!

-         Най-невъзможното все пак ще се случи – парите вече няма да са факторът, движещ доброто и злото при хората!

-         Лошото днес е толкова много, че всичко след войната ще бъде по-добро!

-         Тази не е последната война между хората! Ще има четиринадесет световни войни, докато не стигнем състоянието на духовна извисеност.

-         Земята и хората ще се върнат, за да започнат всичко отново!

 

       И пак повтарям! Това не е бълнуване на луд човек! Не е манипулация! Не е грозна шега! Не е слово, от което мога да спечеля каквото и да е! Предстоящото бъдеще е! Хората, които ме познават знаят, че винаги съм бил прагматичен, трезвомислещ, обикновен човек. Естествено, ще изтърпя подигравателните коментари, обидите и недоверието! Това ще е цената, за споделеното. И тъй като от мен не зависи нищо, щото да се променят нещата, само се моля: Бог да пази всички добри хора в България и по света! Амин!

 

                                                                 Красимир  Бачков




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1445000
Постинги: 938
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930