Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2017 23:03 - ЧЕТИВО ЗА АЛО - ИЗМАМНИЦИ
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 531 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЧЕТИВО  ЗА  АЛО – ИЗМАМНИЦИ !

 

-         Ало!

-         Да, кажете!

-         Бабо, не ме ли позна?

-         Ха! Калинче, ти ли си чедо?

-         Аз съм, бабо! Много съм зле!

-         Тъй ли? Какво ти е рожбо? Защо ти е тъй различен гласът?

-         Защото съм в болницата, бабо! Катастрофирах и убих дете! Сега се чудя как да се спася! Само ти можеш да ми помогнеш, бабо! Моля те!

-         Що да сторя, чедо?

-         Събери, колкото пари имаш и ги сложи в една найлонова торбичка! Излез на улицата и ги остави до контейнерите за смет! След малко ще дойде един полицай, да вземе парите! Така няма да повдигнат обвинение срещу мен! Много те моля, бабичко!

-         Добре, рожбо! Ще сложа парите, дето съм приготвила за погребението си, ще прибавя към тях и пенсията си, пък дано ти помогна….!

-         Много ще ми помогнеш, бабо! По-бързо действай!

 

След петнадесет минути кварталът се разтресе от ужасен взрив. Бяха се взривили контейнерите за смет. Пристигналите на 78 – та минута полицаи намериха на улицата разпилени, една смугла ръка, хванала найлонова торбичка за дръжките, два крака, на пет метра един от друг и откъсната глава, която повтаряше непрекъснато:

-         Дай парите! Дай парите!

В панелния блок отсреща, една 69 – годишна пенсионирана учителка по химия потри ръце в знак на добре свършена работа и си наля чашка вишнев ликьор. Изпи го със задоволство и каза:

-         Да си жив и здрав, Здравко! Един внук си ми, в чужбина си вече от три години, но не се притеснявам за теб, защото Англия не е България все пак! Тук не можеш различи телефонен измамник от полицай, моето момче! Ако щеш вярвай, но не намирам никаква разлика между тях! Я да си налея още една чашка аз ….!

 

                                                                                  Красимир  Бачков




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430887
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031