Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2015 15:24 - СРЕЩА НА СЪДБАТА
Автор: jitanosten Категория: Забавление   
Прочетен: 1616 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

СРЕЩА  НА  СЪДБАТА

 

    В магазина за санитарен фаянс започна разправия. Една от продавачките направи забележка на клиент, който заставаше пред всяка от изложените тоалетни чинии със смъкнати гащи и сядаше с подходяща за случая физиономия.

-         Ама …… господине! Не може така! Остава да си свършите и нуждите в магазина! Не ви ли е срам, от хората наоколо?

-         Молиииим?! – отвърна нагло клиента. – Кои хора, госпожа? Онази трътла пред розовата мивка или семейството олигофрени, дето се кефят на оборудването за баня? Че те дори не приличат на хора! Сбърканяци някакви!

-         А аз? А ние? Вижте колко служители на магазина ви гледат!

-         Да гледат, голям праз! Нали затова ви плащат! Погледнато обективно, вие сте просто част от интериора, при това по-маловажната част! Тук сте именно да обслужвате нуждите ни! Ясна ли ви е тая работа?

-         Само не ми казвайте, че съм длъжна да ви гледам голия задник! – изсъска вбесена продавачката.

-         Ааааауууу, какъв език! Какво безобразие само …………. !

-         А вие за какъв се мислите, нахал с нахал? – намеси се клиентката пред розовата мивка – Ще обижда хората той! Трътла ще викате на жена си!

-         Ха – ха – ха! Нея отдавна съм я отсвирил, за ваше сведение!

-         Май по-скоро тя ви е отсвирила!

-         Кого?! Мен ли?

-         Вас, разбира се!

-         Хайде, ресто! Никой не може да отсвири Данчо – змея! Само аз ги шиткам наляво – надясно! Такива като вас се редят на опашка пред вратата на апартамента ми!

-         Ама, веднага ви повярвах, разбира се! И за какъв дявол се редят на опашка жените пред вратата ви, моля?

-         Престанете, ако обичате! – прекъсна ги доближилата се до тях управителка на магазина. – Бихте ли казали, какъв е проблема?

-         Проблемът е в лошите обноски на продавачките ви и най-вече в дефектните тоалетни чинии, независимо от цената им! – изръмжа клиентът.

-         За продавачките както и да е, но защо да са дефектни тоалетните чинии? – учудено повдигна рамене управителката.

-         Не са ми по мярка, затова! Пробвах ги всичките и навсякъде макарите ми  опират в дъното! Нямате нито един модел, който да ми става!

-         Ама, ….. вие сериозно ли? – заекна управителката.

-         Не, усмихнато! – навъсен отвърна клиентът.

-         А може ли ……. да видя, …..  как стоят нещата на място? Струва ми се невероятно ……. да сте толкова надарен! Елате в склада, където имаме току що получена стока! Може пък да се намери нещо, подходящо за вас!

Клиентът присви подозрително очи, изтри изпотеното си от притеснение чело и се тросна:

-         Ще дойда, но нищо няма да гледате! Само ще пробвам и толкова. Да не съм ви циркова мечка, случайно?

-         Ами, да! – неочаквано го подкрепи трътлата. – Човекът има право! И аз имам подобен проблем, но в женски вариант. От години търся точно такъв надарен мъж, но ….. виж къде ни срещна съдбата!

     Клиентът мрачно я изгледа и бавно тръгна след управителката към склада. С блеснали очи и зачервени бузи, трътлата прошепна на продавачката:

-         Сигурно затова му викат ЗМЕЯ ! Човек не знае, къде ще му излезе късмета!

                                                

                                                               Красимир  Бачков




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1450380
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930