Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2013 08:51 - Таласъмски избори
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 1637 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ТАЛАСЪМСКИ  ИЗБОРИ

     В деня за размисъл преди изборите, ми надуха главата с просташки междупартийни оплювки, открита медийна злоба и никаква толерантност едни спрямо други. Спах неспокойно и се събудих рано, защото се бях отвил, а през отворения прозорец нахлуваше хлад. Избръснах се и реших още докато не са се събрали много хора, да ида да гласувам. Мислех, че в седем часа сутринта в неделя повечето гласоподаватели ще са по леглата си. Все още сънен, учуден видях тълпи от хора по улицата към близкото училище. Имаше нещо странно в движещите се фигури и след като си разтрих очите, проумях неестествената гледка. Подобно на мъртвите разбойници от филма „Карибски пирати”, десетки старци и бабички се тътрузеха, подскачаха и се влачеха, подпрени на бастуни, патерици и обикновени сопи, насочени към избирателните секции.Докато същисан осъзнавах какво става, целеустремена бабка, подпряна на две патерици, с вид на гладен скорпион, мина през краката ми и ме изпревари, за да гласува преди мен. След това с ръка, подобна на сух клон, някакво старче ме ръгна в гърба да се отместя от пътя му. Тълпата приличаше на излезли от гробовете таласъми, в деня на страшния съд. Настръхнах, обзет от суеверия, прекръстих се, плюх си в пазвата, влязох в училището и се наредих на опашката от стотина души, за да гласувам.

-         Хи-хи-хи! – чух скърцащо хилене зад мен. Обърнах се и видях старец, с едно замъглено стъкло на вързаните с тел очила, който си наместваше изкуственото чейне. – Ще си върнем държавицата най-после! Хи-хи-хи!

-         Пак ще национализираме всичко! – изкряка зад него прегърбена баба, с огромна черна пъпка на носа. – Аз съм пратила на Станишев червен пуловер от мохер. Две години го плета и най-после го завърших за изборите. Да зарадвам нашето момче, да му вдъхна сили срещу врага!

-         Тъй, тъй! – подскочи дядката с очилата – Ще ги смачкаме като дървеници тия простаци! Победа, победа и пак победа! Комунизмът ще възтържествува отново! Виж как северно-корейците взеха ума на американците и целия свят! Ама са пешкин хората, не като нас!

      Запуших си ушите. Едва издържах, докато ми дойде реда да гласувам. Проврях се през тълпата таласъми в коридора и с все сила излетях на улицата, сякаш се бях измъкнал от чистилището на ада. Никога не бях виждал толкова много възрастни, озлобени, вманиачени и нахъсани хора на едно място. И като си помисля, че те, заедно с циганите от махалата ще рашават бъдещето на страната и косвено на тригодишния ми син, който още не е приет на детска ясла, въздъхнах. Нямаше как, трябваше да сторя и невъзможното дори, но да се махна от тази таласъмска държава! Ако не заради мен, то заради невъзможното бъдеще на детето си трябваше да избера в коя държава да емигрирам. Какъв патриотизъм, кви пет лева? България е царството на безумието и нормален човек не бива да живее тук! Баста, реших!

 

                                                                   Красимир Бачков




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1452286
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930