Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2019 21:06 - ОТЧАЯНО РЕШЕНИЕ
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 245 Коментари: 0 Гласове:
1



ОТЧАЯНО  РЕШЕНИЕ

         От мен комунист или гербераст не ставаше. Не бях толкова тъп, лъжлив и крадлив. Обаче и за фашист не бях подходящ! Не мразех другите хора. При националистите нямах работа. Те бяха самовлюбени кретени. Анархисти липсваха, а останалите партии бяха продължение на първите изброени. И какво се получаваше, в крайна сметка? Трябваше да си регистрирам своя партия! Затова определих изисквания към евентуалните бъдещи членове и ги публикувах в нета:

1.     Да са точно определени мъже или жени! Нищо по средата не се признава.

2.     Да обичат свободата!

3.     Да имат поне малко кураж! Поне колкото да си кажат мнението честно, по някой въпрос.

4.     Да искат промяна на статуквото.

5.     Да приемат други хора и заедно да защитават една обща кауза!

Отпечатах брошури и ги разхвърлях из целия град. В посочения ден и час  отидох на определеното за среща място, и познайте кого намерих там! Двама комунисти, трима фашисти, петима гъзолизци и седем пишман патрЕоти. Вярно, встрани се ослушваше някакъв брадясал циганин, но не съм сигурен, дали беше дошъл при нас. Мисля, че се надяваше да открадне нещо. Огорчен си тръгнах и на другия ден си купих самолетен билет за Германия. Покрай всичките поканени джихадисти и всякакви други твари, можех да опитам да работя, уча и живея! Бях на двадесет и пет години и ми се живееше….!

 

                                                                               Красимир  Бачков




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1427661
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031