Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2019 18:10 - КО?
Автор: jitanosten Категория: Забавление   
Прочетен: 906 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

КО ?

-         Алоу , Ванчеее!

-         Ко?

-         Имаш ли червен пипер, ма?

-         Що питаш?

-         Щото моят свършил, пък ми трябва за манджата! Искам една лъжица само!

-         И аз нямам, Донке! Вчера го изгребах до шушка! А на теб да ти се намира чесън?

-         Ко?

-         Чесън, викам да ти се намира?

-         Таз година чесъна ми изкуфя, но нечесън имам! Лежи ей там на дивана и се почесва по чатала! Да ти го пратя ли?

-         За къв чеп ми й? Аз едва изгоних моя сутринта! Тръгна уж на пазар, но да има кой него да го спазари! Да се махне от главата ми тая проклетия, че да си отдъхна и аз най-сетне!

-         Тъй, зер! Моят льохман не се мърда за нищо! И до пазара не мога да го излъжа да мръдне! Сутрин става, изяда по една тава баница, а после ляга в кухнята и си чеше макарите. Дори боклука не става да изхвърли! Затуй викам да ти го пратя, а?

-         Ко?

-         Не са прави на глуха, съседке! Кога беше млад, се затваряхте в мазата да мърсувате, но сега не щеш да чуеш за него, нали?

-         И на тебе да ти умрат кокошките, Донке! Запъртъци на очи да пържиш!

-         Ко?

-         Кокали с мисо! Хем си знам, че си дърта клюкарка и завистница, ама се разправям с теб! Върви си и затвори портата, че ще избягат кокошките от двора!

-         Знам си аз, че си дърта курешка, ама рекох от човещина да те заговоря! Ако искаш да знаеш, имам цял буркан млян, домашен червен пипер!

-         Ко?

-         Нищо! Бая си на мушмулата…!

Българското е толкова силно заложено в нас, че колкото е по-примитивно, толкова е по-силно! Един ден ще се събудим, ще се огледаме и няма да видим никой до нас. Ще кажем само „Ко?“ и приказката ще свърши!

 

                                                                             Красимир  Бачков




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1452213
Постинги: 939
Коментари: 768
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930